Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

Mijn DM800 heeft de laatste tijd het probleem dat hij zichzelf boot zomaar van uit het niets. Soms gaat het dagen goed, soms boot ie zichzelf om de 10min, soms om het half uur om gek van te worden je kan soms niet eens meer normaal tv kijken. Heb de laatste PLi Jade2 versie draaien. Iemand enig idee dit probleem op te lossen???

VU+Duo OpenPLi® 500GiG HDD

Geplaatst:

Voeding rot??

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Geplaatst:

tijdje geleden toen ik nog dm800 had ben ik bij een satter geweest, met afstem problemen en instabiel gedrag

die had de dm800 in het laatstmogelijke spleetje tussen AV-receiver en plank van het meubel geplaatst

toen ik de dm800 vastpakte was alles duidelijk

veel te heet geen ventilatie (verluchting bij de belgen :D )

uurtje afkoelen en anders opgesteld, geen problemen meer.

chiao

Baba O'Riley

The Who

Geplaatst:

koelen is denk ik inderdaad de enige optie om het spl draaiend te houden

had hier hetzelfde probleem

open opgesteld en het probleem was verholpen

Groet,

John

52,44 Noord 6,53 Oost

Emmen

Drenthe

Nederland

Geplaatst:

Ik zou er eens een nieuwe versie software opzetten. Met oudere software was het inderdaad het geval dat de box warm werdt en kon rebooten... Inmiddels is dit probleem al sinds eind September 2008 opgelost dmv een nieuwe bootloader. Deze nieuwe bootloader (die moet in een image in de flash staan) zorgt ervoor dat de box minder heet wordt en vervolgens ook niet crashed.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen