Ga naar inhoud


HP 6720s laptop heeft verbindingsproblemen


renzie

Aanbevolen berichten

de laptop van mijn vrouw heeft sinds een week problemen met het opzetten van een draadloze internetverbinding. hij valt na een 30-60 min steeds terug naar een verbinding met een beperkte internetverbinding. als je dan de verbinding verbreekt en opnieuw opzet dan werkt het weer voor een uur om daarna ineens weer weg te vallen. De Dell laptop met XP van mijn dochter en mijn Macbook hebben geen problemen met de wifi verbinding.

 

ik heb de driver van de broadcom wireless kaart reeds geupdate en ook de bios geupgrade. Ook met verschillende kanalen van de router geëxperimenteerd. het heeft allemaal niet geholpen.

 

wat zou ik nog meer kunnen proberen? laptop heeft windows

vista home basic.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites


heb ik al geprobeerd. helpt niet.

 

Renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou het misschien aan vista kunnen liggen? andere laptops in het huis hebben namelijk nergens last van.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja de HP 6720s heeft een broadcom chip, ik heb hier ook zo'n laptop, ik heb er gelijk win xp op gezet, omdat Vista hier niet lekker liep.

 

Ik heb hier overigens een draadloos netwerk van Linksys en nog nooit een probleem gehad met het uitvallen van het draadloos gedeelte.

 

 

Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik typ nu op eenzelfde laptop.

Met Vista viel de verbinding ook steeds weg hier.

Nu weet ik best veel van PC's echter ik kon er in dit geval niet achter komen wat het was, waarschijnlijk brakke Vista driver?

Nu ik er een XP pro ff opgezet heb, gaat de laptop als een speer en is de verbinding ook prima!!

 

Vista is gewoon troep

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ronaldinho-

Ik heb zelf dit model laptop en ik heb GEEN enkele last.. En ja ik gebruik gewoon Vista Home Premium!! Wel moet ik erbij vertellen dat ik gelijk alle updates heb gedaan inclusief de BIOS!! En het werkt naar behoren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

na een update komt het regelmatig voor dat de eigen hp wireless connect software botst met de versie van microsoft.

 

pas een hpupdate gehad ? dan is de kans groot dat zowel vista als hp ruzie maken over wie het beheer over je wireless heeft.

 

google maar eens op C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Wireless Assistant\HPWAMain.exe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...