Ga naar inhoud


[Satelliet] Sci-Fi op Etalagekanaal in april


Gast Paullo

Aanbevolen berichten


  • Reacties 231
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik hou ook wel van Sci Fi films... maar ben eigenlijk heel erg teleurgesteld over de diverse Sci Fi Channels.

Ik heb een paar jaar naar het Duitse Sci Fi via Premiere gekeken... en nu heb ik al weer een jaartje het Zweedse TV4-Science Fiction... en dit valt echt erg tegen.

Om de zoveel tijd heb je wel eens een goede film of serie, maar erg vaak krijg je oude en in mijn ogen niet interessante programma's te zien.

Nu kijk ik vaak naar "the twilight zone"... ach, dat is wel leuk, omdat ik er 20 jaar geleden ook al altijd naar keek, en het is leuk om dat weer eens te zien...

Ze hebben ook star trek in het aanbod... en dat is leuk, maar het zijn dus wel allemaal programma's die al op tv4 of andere reguliere zenders geweest zijn.

Gelukkig kost TV4 science Fiction slechts 10 SKr per maand bovenop je gewone abo... maar zo een zender zou stukken beter kunnen.

 

Ik ben dus benieuwd te lezen wat ze er in Nederland van gaan maken.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is je weer blij maken met een halfdode mus: maandje kijken en dan er weer af. Ik snap echt niet dat ze daar nog steeds mee doorgaan, zonde van de bandbreedte. Zet toch voor Nederland 4 en het Etalagekanaal een vaste zender neer. Dat halfbakke gedoe komt me de keel uit.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pjotrb
Het is je weer blij maken met een halfdode mus: maandje kijken en dan er weer af. Ik snap echt niet dat ze daar nog steeds mee doorgaan, zonde van de bandbreedte. Zet toch voor Nederland 4 en het Etalagekanaal een vaste zender neer. Dat halfbakke gedoe komt me de keel uit.



Helemaal mee eens.

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

wil chello media (UPC) wel dat Film 1 HD op de sat komt?

Denk dat daar het grootste probleem zit. Kijk maar eens hoeveel moeite CDS heeft moeten doen om een deel van film 1.3 op de sat te krijgen.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Toch is er de laatste paar jaar wel heel veel veranderd. En heus op 23.5 Oost komen er transponders bij... Ik verwacht zelfs dit jaar nog. Tja en bij satelliet-TV die uit de "ruimte" komt, daar hoort gewoon SciFi (SyFy) bij..



Bron? confused

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

UPC heeft daar niets over te zeggen. Chellomedia komt dichterbij. Maar Liberty Global is de eigenlijke eigenaar.

 

Onderstaand heb ik van de site van UPC. Lees maar.

 

Bron: UPC

 

"Liberty Global is het leidende internationale kabelbedrijf dat geavanceerde tv-, telefoon- en internetdiensten verzorgt om klanten toegang te bieden tot de wereld van amusement, communicatie en informatie. Volgens de cijfers van 30 september 2008 beheert Liberty Global ultramoderne breedbandcommunicatienetwerken die ongeveer 16 miljoen klanten bedienen in 15 landen, voornamelijk in Europa, Japan, Chili en Australië. Liberty Global heeft ook een aantal belangrijke media- en contentactiviteiten zoals Chellomedia in Europa.

 

Met haar netwerk bedient Liberty Global ongeveer 25,1 miljoen klanten, waaronder ongeveer 4,4 miljoen klanten die digitale televisie afnemen, 5,9 miljoen breedband internetklanten en 4,5 miljoen telefonieklanten.

 

UPC Nederland is onderdeel van UPC Broadband, de Europese kabeldivisie van Liberty Global".

 

AANVULLING: alhoewel ik het onderstaande lees op de site van Film1.

 

"Film1, Sport1 en Filmfocus.nl zijn onderdeel van Chellomedia"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Origineel bericht van: mereltje
Sci fi komt er niet bij History wel


De topic titel is "Sci-Fi op Etalagekanaal in april" en dat is wel zo. History komt waarschijnlijk in het Thema pakket (op de plek waar RNN 7 zat).

Daar heb je iets aan , over 4 weken is hij toch weer weg (sci fi)
dan liever een zender erbij !!

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...