Ga naar inhoud


NLB image r9207 v1.31 voor IPbox9000


ikbennico

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: bellejt
Probleem opgelost.Zoals gewoonlijk een reflash moeten doen.We kennen de nukjes van de box stilaan.


@bellejt

Blij voor je dat je er zelf uit ben gekomen door hem te re-flashen.
Ik vond het zelf ook een wazig probleem die je had.
Zelf heb ik een probleem om die multiboot te laten werken met NLB op de flash en enigigma2 op een usb-stick.
Ben er nog geen oplossing erover tegengekomen.

nico
Link naar reactie
Delen op andere sites


die enigma 2 wacht ik nog wat af tot eens in verlof ben.Heb nu een stick die ook kan gebruikt worden voor flash.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Stepdriver

Zet ik net teletekst op om de voetbaluitslagen te zien, komt er geen enkele pagina boven de 800 in beeld. Dat er problemen waren met de ondertiteling op pagina 888 wist ik, maar tot deze image heb ik het nieuwe probleem nog niet gezien. Niet alleen Nederland 1 heeft het probleem, ook bij verschillende andere zenders zie ik geen pagina's boven de 800. Kan iemand dit even testen of dit niet alleen hier zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wou hem eigenlijk multiboot maken later.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

zelfde probleem hier met txt.Niets boven 799

 

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Stepdriver

Lekker verhaal, het is al niet de beste teletekst. Ik hoop dat er wat aan gedaan kan worden, misschien kan dan meteen de bug van de ondertiteling meegenomen worden zodat we die ook eens kunnen zien. Soms is dat toch wel makkelijk.

 

Voor mij zou het nog beter zijn als deze teletekst uit te schakelen zou zijn en ik de teletekst van de lcd zou kunnen gebruiken, deze is vele malen beter en beter te lezen. Maar helaas schijnt dat niet te kunnen. Of wel??

Link naar reactie
Delen op andere sites

txt werkt goed maar niet boven 800.De EPG is wel een probleem op de CD zenders.Letters staan over elkaar.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

voor die ondetiteling heeft Dexter een hotfix gemaakt.

 

Te installeren vanuit het NLB panel.

 

groet,

 

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

lost die hotfix dan ook het EPG probleem op ? Is juist of verschillende vakjes elkaar overlappen.Letters boven elkaar.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Stepdriver

De hotfix is geen fix voor de teletekst, maar voor de gewone subtitles die niet via teletekst gaan. Ergens is er dus iets fout gegaan met teletekst wat in de release notes niet vermeld wordt. Wie weet werkelijk hoe het zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wiz
voor die ondertiteling heeft Dexter een hotfix gemaakt.

Te installeren vanuit het NLB panel.

groet,

Wiz

Waar kun je deze hotfix downladen en hoe instaleer je deze, in welke map op je reisver?

en is deze firmaware ook geschikt voor club revo ipbox9000HD

Zou iemand een zetting lijst willen posten van zijn kaanalen lijst waar alle zateliet zenders op zateliet zijn ge zelekteert. of waar kan ik deze downladen. en hoe kan ik via usb met pc editor verbinding maken met mijn zat resiver zo dat ik de zenders kan bij werken?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sjony
Origineel bericht van: wiz
voor die ondertiteling heeft Dexter een hotfix gemaakt.

Te installeren vanuit het NLB panel.

groet,

Wiz

Waar kun je deze hotfix downladen en hoe instaleer je deze, in welke map op je reisver?

ik heb deze firmware inmidels op mijn Club Revo 9000HD staan maar hij zet ale opgenomen bestanden buiten de map (tv) als ik via ftp kijk op de hd van de resiver. hoe kan ik dit aan passen.

Zou iemand een zetting lijst willen posten van zijn kaanalen lijst waar alle zateliet zenders op zateliet zijn ge zelekteert. of waar kan ik deze downladen. en hoe kan ik via usb met pc editor verbinding maken met mijn zat resiver zo dat ik de zenders kan bij werken?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...