Ga naar inhoud


AZ box eigen map?


Satfan

Aanbevolen berichten


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als iedereen plots zijn/haar vragen/nieuws ivm een azbox begint te posten, zal er wel een apart forum komen. Laat me eerlijk zijn naar gebruiksvriendelijkheid: dit is dus een hobbybox die je bij iedereen in de huiskamer kan plaatsen zonder dat die er veel problemen mee zal hebben om functies te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zou ik niet te veel op rekenen. Behalve als het echt zinvolle berichten zijn en ik mijn gratis AZbox ontvangen heb uiteraard:-)

Ik ben vreselijk gemakkelijk omkoopbaar. Zeker als je alle verhalen over de Dreamboxen zou moeten geloven wink

Want daar zou ik een zeecontainer vol van moeten hebben staan volgens sommige "welingelichte" bronnen.

Voor de Azbox importeur: Ik neem genoegen met 1 premium met ingebouwde HDD :D

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Daar zou ik niet te veel op rekenen. Behalve als het echt zinvolle berichten zijn en ik mijn gratis AZbox ontvangen heb uiteraard:-)
Ik ben vreselijk gemakkelijk omkoopbaar.

Ron


@Toxic,

Als je er een banner voor 10 jaar bij doet willen we er zelfs over nadenken. Mail me maar even aub !

met vriendelijke groet,
Herbie153
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lach ook wel graag maar zie niet waar de AZbox gebruikers met deze thread vooruit geraken?

 

Mijn kleine Elite ervaring geeft§ volgende reakties:

 

Multimedia heb ik nog niet echt kunnen testen maar aangezien het een NMT met sat tuner is moet het wel leuk zijn.

CI module zijn waardeloos;

Irdeto Euro1080, TVV, CanalDigitaal, Telesat werken niet.

Diablocam Wifi ook niet.

Voor de kaart in de lezer is de oude bekende newcs met mgcamd alweer de beste en ook dubbel descrambling (voorllopig met 1 tuner oetest).

DiSECq nog niet getest maar zouden net als al die HD Linux problemen ee zijn.

eeldkwaliteit is goed maar naar mijn mening minder dan AVG, Topfield 7700, Technotrend.

 

Ik hoop dat de AZboxers onder ons mijn boodschap begrepen hebben, het is niet met te zeuren dat je het interessant maakt maar wel door de pro en contras te laten kennen.

 

Ik weet dat het misschien niet blijkt uit bovenstaande maar ik heb de Elite gekocht (premium is zinloos) en zelf betaald omdat ik denk dat het wat wordt maar heb nog wel een Reelbox om TV te kijken.

Het is dus meer uitzoeken op dit moment dat mij hier aanspreekt.

VU+ Duo, veruit het beste wat ik de laatste jaren gekocht heb.

ET9000 uiteraard met OpenPli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip maar dat werkt hier dus al.

Het ging over de common interface ondersteuning maar let op ik ga ervoor, weliswaar meer voor de hobby er zijn toch geen leuke uitzendingen meer. laugh

VU+ Duo, veruit het beste wat ik de laatste jaren gekocht heb.

ET9000 uiteraard met OpenPli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...