Ga naar inhoud


AZ box eigen map?


Satfan

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Toxic[Q

Als er een stabiele release is.....

Ron



@Ron,

Hieruit zouden lezers kunnen opmaken dat er nog geen stabiele release is.
Maar dat zul je toch niet bedoeld kunnen hebben aangezien je zelf nog geen AZBox hebt (gehad)
of getest hebt en van horen zeggen zul je toch ook niet bedoeld hebben.

De AZBox HD heb ik nu enkele maanden en of er nu wel of niet een apart forum voor komt,
dat laat onverlet dat de firmware (volgens mij en de diverse AZBox boards) al opmerkelijk stabiel is.


Origineel bericht van: Lithion
Origineel bericht van: Roobert

CI module zijn waardeloos;
Irdeto Euro1080, TVV, CanalDigitaal, Telesat werken niet.
De CI werkt idd momenteel nog niet. Dit zal opgelost worden in een van de komende beta software.



@Lithion & Roobert,

Hieruit zouden lezers kunnen opmaken dat CI + modules nog niet werken.
Algemeen kun je zoiets volgens mij niet stellen want bijvoorbeeld mijn CanalDigitaal kaart
werkt probleemloos in mijn Aston- en Dragon module.
Dat kan echter toch beter in een apart topic aan de orde komen?!

Deze thread gaat er toch alleen over of er eigenlijk wel of niet een apart forum zou moeten komen.


Met vriendelijke groeten;)

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Komt er nu wel of niet een apart forum over een box waar nu al veel positieve over geschreven wordt dan over de dreambox in de beta fase?

Ron

Azbox premium HD en AZbox premium HD+ beide met FW5309 Multicast 1.63 Triax 78 quad koppie Wafe Frontier 55. met quad koppies. In de kast nog Topfield 4000, een Digitallworld 2000/4000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Willy-NL

Een Subforum Azbox HD zou wel fijn wezen. Als subjectief forum had ik deze al lang gemaakt. De DM 8000 is ook maar zeer beperkt leverbaar en werkt ook nog niet 100% dus wat is het verschil? Mss dat Toxic DM fanaat is? Ik speel zelf ook met DM boxen en heb ook een Azbox HD.

 

Greetz Willy-NL

 

PS mag mijn IP ban er af is wel makkelijk als ik thuis deze site ook kan bekijken. Als mensen een goed forum zoeken over deze Azbox HD google dan eens op azboxforum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik zie dat er in korte tijd al meer dan 2500 treffers zijn geweest op twee AZ gerelateerde draadjes, dan kan me er denk ik niet meer omheen.

Met vriendelijke groet,

Ron

Azbox premium HD en AZbox premium HD+ beide met FW5309 Multicast 1.63 Triax 78 quad koppie Wafe Frontier 55. met quad koppies. In de kast nog Topfield 4000, een Digitallworld 2000/4000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar sluit ik mij bij aan. Ik heb een Premium (wilde toch een interne harddisk) en ik ben zo blij als een kind met de multimedia mogelijkheden. Kan ik eindelijk die filpjes afspelen die het in mijn Droomdoos niet doen.

 

Eigen forum dus...

 

Rinus

 

 

2 * DM800 HD SE, 3 * AZbox (Elite, Premium+ en ME)

1 * 88CM met 4 LNB's en 1 * T90 met 10 LNB's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ik mijn stem dan ook maar even laten horen :D Ik ben ook zekere voor een eigen plek voor de azbox ontvangers.

Ik heb nu een week of 3 een premium hier draaien, en ben er zeer tevreden over smile

Tot nu toe is dit in mijn ogen zeker het betere alternatief wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een jaar of wat geleden was er ook een grote vraag naar een apart reelbox subforum...Dat is er nooit gekomen, waarom ? dat kunnen alleen de moderators uitleggen.

Door ergenis zijn er door sommige ook foute opmerkingen geplaatst en nu kan de reelbox niet meer in detail besproken worden. Een link naar de website van de fabrikant is al verboden. Als je kijkt naar de bezoekers aantallen van andere subfora heeft een AZbox subforum misschien wel recht van bestaan.

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom dat forum er nog niet is, heb ik al uitgelegd en is ook een valide reden.

Er wordt over de azbox nog te weinig besproken om een eigen forum te "verdienen".

Ook heb je voor zo'n forum een geschikte moderator nodig en is dus extra belasting voor de moderators.

Voorlopig dus nog niet, waar we sluiten niets uit.

De reelbox is een heel ander verhaal. Ook daar was het aantal postings nog bedroevend laag toen een paar mensen letterlijk al begon te schreeuwen om een eigen forum op dit board.

De onbeschofte manier waarop dat gedaan werd heeft ons toen doen besluiten geen apart forum aan te maken.

De reelbox mag en kan hier (in het overige receivers forum) prima besproken worden, alleen moeten dan die paar etters zich wel weten te gedragen. Dan is er niets aan de hand. Helaas blijkt dat vaak niet mogelijk. Dat is niet onze schuld. Daar moeten die paar mensen die het voor anderen verpesten de hand echt in eigen boezem steken.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...