Ga naar inhoud


AZ box eigen map?


Satfan

Aanbevolen berichten

Gezien de vele vooral goede reacties de vraag aan de moderators of er voor de AZ box mogelijk een eigen map kan komen.

Binnen kort heb ik zelf een premium

Ron

Azbox premium HD en AZbox premium HD+ beide met FW5309 Multicast 1.63 Triax 78 quad koppie Wafe Frontier 55. met quad koppies. In de kast nog Topfield 4000, een Digitallworld 2000/4000

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als er meer AZ box geïnteresseerden reageren, zal er vast wel een moderator er op reageren.

Dus wie hebben er nog meer baat bij een eigen forum over de AZ box?

Mvg,

Ron

Azbox premium HD en AZbox premium HD+ beide met FW5309 Multicast 1.63 Triax 78 quad koppie Wafe Frontier 55. met quad koppies. In de kast nog Topfield 4000, een Digitallworld 2000/4000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorlopig nog even niet.

Als er een stabiele release is en er daadwerkelijk genoeg animo voor is, zie ik geen bezwaar.

Oja, de fabrikant of importeur moet me dan natuurlijk nog wel even omkopen met een gratis exemplaar voor "testdoeleinden" natuurlijk :-)))

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom wachten op het moment als hij stabiel is??

er is nu al genoeg om over te praten.

 

Vroeger met de dreambox was er in dat stadium wel een eigen map.

 

Tis een hele leuke ontvanger met nu al veel mogelijkheden om over te discusseren.

 

groetjes...

Dreambox7000,AZbox premium,Maxplus2100,

80cm schotel draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Binnenkort in de Totaal TV alleen vertrouw ik die "expert judgement" van die JK niet erg LOL.

 

Maar idd ook ik was in den beginne van de Dreambox erbij ( ja nog blauw display ) als ik het vergelijk loopt de Azbox behoorlijk stabieler dan toendertijd de eerste Dreamboxen.

 

Mijn ega heeft er nog steeds een trauma van dus DMM producten mogen hier niet meer in de woonkamer ( wel in de hobbykamer wink )

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het anders een prima argument:-)

@D_liver, de Dreambox was ruim 6 jaar geleden een revolutie. Dat kan je over alles wat er jaren daarna verscheen niet echt zeggen. Het was immers steeds niets nieuws, maar altijd een spinoff van.......

Ook deze azbox is dus (nog) geen revolutie.

Als ik de berichten van Herbie en zijn strategisch uitgezochte "handlangers" even buiten beschouwing laat, is de azbox hier nog geen hot item en kan een eigen forum dus nog voorlopig wel even wachten.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat dacht je ervan om iedereen met meer dan 3000 postings op sat4all per direct een box te schenken.

Die verdien je binnen het jaar terug aan goodwill en betalende kennissen die de sat4all fanatici raadplegen voor hulp smile

 

Dat subforum komt er binnen no-time want anders is de berichtenstroom niet meer te modden wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Toxic[Q}

 

Ik vind de Azbox nou juist wel revolutie gezien zijn Multimedia mogelijkheden en het feit dat ie nou eindelijk eens niet op enigma draait.

 

Deze firmware is verrassend genoeg zeer stabiel en voor de blondjes onder ons ook zeer begrijpelijk.

 

Maar ja gelukkig zijn we het niet vaak met elkaar eens ( grapje).

 

 

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...