Ga naar inhoud


[Satelliet] NL 1 HD op 23,5E


rosbag

Aanbevolen berichten


Even geprobeerd de frequentie in te scannen (met mijn Topfield 7710), maar krijg totaal geen signaal binnen. De transponder lijkt (nog?) leeg te zijn. Heb je die zenders net ingescand?

2x Dreambox 8000 HD PVR / 1x Newnigma2 V3.3.2 & 1x Newnigma 2 V4.0 beta

1x Dreambox 800 HD se / Newnigma2 V3.3.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je zeker dat je geen oude zender-/transponderlijst hebt ingeladen? Naar mijn weten is dit namelijk de oude CDS HD transponder waar inderdaad destijds ook NL1HD en VoomHD op zaten.

 

Heb je een echt een (blind)scan uitgevoerd?

 

Hoop overigens van harte dat het idd waar is wat je zegt.

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet toevallig een oude settinglijst erin? smile

 

Sorry, Jacksparrow je was me net voor...

Gigablue UHD Trio 4k met OpenATV 7.1 / Octagon SF8008 met OpenATV 6.4

Imperial DABman i150, DAB+, FM, Internetradio

Visiosat Big Bisat / Triax 64cm met:
42 * 39 * 36 * 33 * 28.5 * 23.5 * 19.2 * 16 * 13 * 10 * 9 * 4.8 * 3 gr oost / 1 gr west

Link naar reactie
Delen op andere sites

vrees ook dat het een oude lijst is,

er is voorlopig nog geen zicht op dat NED1-3 HD op sat komt,laat staan dat ze opeens weer VOOM HD zouden bijvoegen,

die was toch te duur om te blijven doorgeven,ofzoiets in die aard.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jacksparrow
Weet je zeker dat je geen oude zender-/transponderlijst hebt ingeladen? Naar mijn weten is dit namelijk de oude CDS HD transponder waar inderdaad destijds ook NL1HD en VoomHD op zaten.

Heb je een echt een (blind)scan uitgevoerd?

Hoop overigens van harte dat het idd waar is wat je zegt.


Nee ik gebruik geen zenderlijsten , ik maak ze altijd zelf .
Vorige week waren deze zenders er nl nog niet .

-- Dreambox 8000
-- Dreambox DM800

-- Xtrend ET10000
-- All OpenPli Powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toho_NL
Even geprobeerd de frequentie in te scannen (met mijn Topfield 7710), maar krijg totaal geen signaal binnen. De transponder lijkt (nog?) leeg te zijn. Heb je die zenders net ingescand?

Zoals ik al schreef inderdaad geen signaal op deze transponder , maar mijn DM800 ziet deze zenders wel , echter 0% signaal .
Vorige week had ik deze zenders nog niet nl.
We zullen zien wat er gaat gebeuren ;-)

-- Dreambox 8000
-- Dreambox DM800

-- Xtrend ET10000
-- All OpenPli Powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
vrees ook dat het een oude lijst is,
er is voorlopig nog geen zicht op dat NED1-3 HD op sat komt,laat staan dat ze opeens weer VOOM HD zouden bijvoegen,
die was toch te duur om te blijven doorgeven,ofzoiets in die aard.

Weet het niet , maar ik zie ook dat BRAVAHDTV en DISCOVERY HD op dezelfde transponder zitten , ook zonder Signaal (Deze zenders zijn dus DUBBEL want op de andere BRAVAHDTV en DISC.HD heb ik wel beeld)

We zullen het wel zien allemaal .

-- Dreambox 8000
-- Dreambox DM800

-- Xtrend ET10000
-- All OpenPli Powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jacksparrow
Net gekeken ik krijg zowel op mijn CT5000 als mijn DM800 en TT3200 PCI kaart geen lock op deze transponder.

Snap ik niet hoe dat in de lijst komt hier, kan hem ook niet wissen .
En doe ik een transponderscan dan ook geen lock hier .

Dus waar dat nu opeens vandaan komt is me een raadsel.

-- Dreambox 8000
-- Dreambox DM800

-- Xtrend ET10000
-- All OpenPli Powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rosbag

Weet het niet , maar ik zie ook dat BRAVAHDTV en DISCOVERY HD op dezelfde transponder zitten ,


Nou ik weet het wel het is de oude transponder die al zeker een half jaar niet meer in gebruik is bij CDS.
Het lijkt er op dat de transponder helemaal niet meer gebruikt wordt of gewoon afgeschakeld is bijvoorbeeld bijSatcodx 23.5 oost komt hij niet meer in de scanlijst voor dus het licht is uit op die transponder. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: rosbag

Weet het niet , maar ik zie ook dat BRAVAHDTV en DISCOVERY HD op dezelfde transponder zitten ,


Nou ik weet het wel het is de oude transponder die al zeker een half jaar niet meer in gebruik is bij CDS.
Het lijkt er op dat de transponder helemaal niet meer gebruikt wordt of gewoon afgeschakeld is bijvoorbeeld bijSatcodx 23.5 oost komt hij niet meer in de scanlijst voor dus het licht is uit op die transponder. laugh

Zal van de week eens opnieiw een satelietscan laten uitvoeren en dan de oude zenderlijst laten wissen kijken of het weer terug komt .

-- Dreambox 8000
-- Dreambox DM800

-- Xtrend ET10000
-- All OpenPli Powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: chukky2
moet een probleem in je ontvanger zijn , zou hem eens echt leeg maken en nieuw firmware opzetten

Denk dat er ooit iets is achtergebleven op de 1 of andere manier , want ik heb alles opnieuw ingescand en al het oude laten wissen en nu is die transponder met bijbehorende zenders weg .

Wat mij betrefd dus loos alarm en mag een slot op .

-- Dreambox 8000
-- Dreambox DM800

-- Xtrend ET10000
-- All OpenPli Powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...