Ga naar inhoud


[DM7025] CF card ziet ie niet (wel tijdens boot)


Max Power

Aanbevolen berichten

Hoi allen,

 

Als ik mijn 7025 laat booten zie ik helemaal in het begin als ik de stroom aanzet wel dat ie de CF card ziet, echter verderop komt ie nergens meer te voor schijn. Eerst dacht ik dat dit aan de CF card lag maar heb er inmiddels meerdere geprobeerd. Ik draai Ronaldd op mijn dream.

 

Heeft iemand enig idee wat de oplossing is zodat ik de CF weer kan gebruiken ?

 

B.v.d.

 

 

Max Power

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

VU+ Ultimo / Dreambox DM7025 / 100cm Triax op een Moteck SG2100 / 88cm Triax met 4 LNB's op rail

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Kom op jongens er is toch wel iemand die hier de oplossing of oorzaak van kent ?

Max Power

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

VU+ Ultimo / Dreambox DM7025 / 100cm Triax op een Moteck SG2100 / 88cm Triax met 4 LNB's op rail

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOe zie jij dat ie tijdens de boot de CF wel ziet ????

 

Probeer anders ff Barry allen te installeren, in console zal je dan wel echt zien of ie hem ontdekt ...

Triax 88cm 4x Twin LNB

XpEnology 4*4TB

Denon X1500 5.1

Mac mini M1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door in de boot in het venster van de DB te kijken, hier komt ue wel voorbij alszijnde herkend.

Max Power

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

VU+ Ultimo / Dreambox DM7025 / 100cm Triax op een Moteck SG2100 / 88cm Triax met 4 LNB's op rail

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik meen me te herinneren (was van toepassing voor de 7000 denk ik, maar misschien ook hier) dat een Harddisk en CF niet samen gaan.

 

Geen idee meer of deze opmerking "klopt" ... nog weet ik of hij bij jou van toepassing is.

 

 

 

"Es gibt keine verzweifelte Lagen, es gibt nur verzweifelte Menschen" - H.W. Guderian

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit onlangs ook gehad bij mijn + versie.

De CF werd herkend tijdens de boot, maar ik kon hem niet benaderen of formateren via de box.

 

Het ging om een 2GB CF die alleen als NTFS geformateerd kon worden onder windows.

 

Bij mij was de snelste oplossing door hem even in de fotocamera te stoppen en daar in te formateren.

 

Dat ging vlot en werkte gelijk.

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...