fiston Geplaatst: 28 april 2009 Geplaatst: 28 april 2009 hallo, welke brave jongen heeft een xsat cdtv 410 die werkt met met den seca3, indien ja! ik had graag geweten wat uw software was in de ontvanger met dank hiervoor
waterpas Geplaatst: 28 april 2009 Geplaatst: 28 april 2009 Niks brave jongen, maar ik heb er wel de LLXSXTWCA firmware inzitten, en dat werkt naadloos. Er is nog wel wat anders in te flashen en dat werkt ook goed. waterpas In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
gamgra Geplaatst: 30 april 2009 Geplaatst: 30 april 2009 @Fiston, Onze Xsat 410, heeft de originele firmware; LLXSXTVMA_01_10 DELTA. Vanaf het eerste moment werkt de nieuwe kaart probleemloos. Dit geldt overigens ook voor onze antieke Xsat310. Of dit in de toekomst ook zo gaat blijven weet ik niet, dit zal moeten blijken na de volledige overschakeling naar het Seca3 systeem later in het jaar. @waterpas, rare firmware, LLXSXTWCA??? is toch geen Mediaguard/Seca firmware
fiston Geplaatst: 30 april 2009 Auteur Geplaatst: 30 april 2009 hallo gamgra,bedankt! voor uw antwoord
gamgra Geplaatst: 2 mei 2009 Geplaatst: 2 mei 2009 @fiston, Opgelet!!.Zie dat je van Roeselare bent, de Xsat410 software werkt NIET met de Belgische Canal-Digitaal Seca3 kaarten, alleen met de N-L kaarten.
Hellum Geplaatst: 18 mei 2009 Geplaatst: 18 mei 2009 Origineel bericht van: gamgra @fiston, Opgelet!!.Zie dat je van Roeselare bent, de Xsat410 software werkt NIET met de Belgische Canal-Digitaal Seca3 kaarten, alleen met de N-L kaarten. Belgische Canal Digitaal kaarten? bedoel je niet TV Vlaanderen? MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
gamgra Geplaatst: 19 mei 2009 Geplaatst: 19 mei 2009 @Hellum, Ja, goed opgemerkt. inderdaad ik zou beter moeten weten. Het probleem met dit forum is dat je maar enkele minuten tijd krijgt om je stommiteiten te corrigeren. Denk overigens niet dat het een vlek op mijn zieltje achterlaat.
waterpas Geplaatst: 22 mei 2009 Geplaatst: 22 mei 2009 @gamgra, is Shark Galeo( is clone) firmware voor Seca, Viacess en Conax waterpas In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
gamgra Geplaatst: 23 mei 2009 Geplaatst: 23 mei 2009 @waterpas, Zoek jij misschien firmware voor de Xsat410.of voor de Shark Galeo?? kijk maar eens hieronder bij deze link. http://xsatclub.altervista.org/index2.htm
Gast Terrestrial-echo Geplaatst: 27 januari 2011 Geplaatst: 27 januari 2011 Ik ben op zoek naar firmware met conax ondersteuning voor mijn cd.tv410. Dus LLXSXTWCA of zo; als er maar een C in de laatste drie letters zit. Heb deze wel gevonden voor de Galeo maar dat pikt mijn tv410 niet. Kan iemand mij helpen aan een versie die wel werkt met de xsat cd.tv410? Dank!
satencom Geplaatst: 27 januari 2011 Geplaatst: 27 januari 2011 Terrestrial-echo Weet niet welke Maestroflash je gebruik, even een andere proberen wil soms ook wel helpen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
waterpas Geplaatst: 27 januari 2011 Geplaatst: 27 januari 2011 Terrestrial_echo Kan ik je een PM toesturen? waterpas In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
D.Quijote Geplaatst: 27 januari 2011 Geplaatst: 27 januari 2011 Ik heb hier nog een zipje van maestroflash 2.19 voor je staan, weet alleen niet of je daar wat aan heb. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Gast Terrestrial-echo Geplaatst: 27 januari 2011 Geplaatst: 27 januari 2011 @ Waterpas: Graag! Heb net versie LLXSSLVCA_01_04 SED KAREL 1_8_103.MFL geprobeerd maar ik krijg dezelfde melding als met de galeo-versie: "flash impossible product id is not correct" Ik gebruik hiervoor: maestroflash419 Zit net te lezen dat er versies van de cd.tv410 zijn die mogelijk niet meer te flashen zijn. Klopt dat? Ik wacht je PM af. Dank.
satencom Geplaatst: 27 januari 2011 Geplaatst: 27 januari 2011 Probeer deze ook eens, maestro-flash For GP v 3.0 6 Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen