Ga naar inhoud


[Kabel] ex indi gaat aantal zenders coderen op de kabel vanaf 4 mei


digitaal kijker

Aanbevolen berichten

de volgende zenders gaan achter het kaartje en zijn niet meer gratis te bekijken bij ex indi.

 

2BE,ARD,BBC1,BBC2,BBC Prime,Ert World,Exqi Culture,France2,Jim Tv,La Deux,La Une,Life Tv,Mtv/Nickelodeon,Ned1,Ned2,Ned3,Prosieben,ROB,RTL Tvi,TF1,S TV,TMF,TMF Dance,5TV,VT4,VTM,Vitaliteit,VTM HD,Wdr,ZDF.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


wat er wel FTA komt digitaal zijn volgende zenders over heel vlaanderen op de kabel.

 

één,ketnet/canvas,één+,Actua Tv,Tv5 monde.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze willen zoveel mogelijk mensen aan die ontvanger koppellen van telenet en ex indi.

en het gratis aanbod is flauwkes.

 

en telenet heeft al een hele morgen problemen met zenders dat het beeld wegvalt.

ze zijn goe bezig.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

de regionale zender hé,

ex indi heeft een groot gebied waar men regionale zenders doorgeeft hé.

zoals in vlaanderen zal bijna alles achter het kaartje verdwijnen,

er zal daar wel tegenreacties opkomen van velen die hun een tv hebben gekocht met een DVB-C tuner in omdat telenet beloofd had dat er geen zenders gingen gecodeerd worden voor de 5 jaar.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou das wel heel jammer, heb nog maar pas een DVB-C tuner zitten. Zou het mogelijk zijn om een indi kaartje te draaien in de dreambox onder CCcam? Ik dacht dat dit irdeto was.

Als ik nu een abbo zou nemen, krijg je dan nog een irdeto kaart of proppen ze die telenet nagravison meuk door je strot? Iemand die dit lopen heeft? PM me eventueel...

 

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: stefke
Nou das wel heel jammer, heb nog maar pas een DVB-C tuner zitten. Zou het mogelijk zijn om een indi kaartje te draaien in de dreambox onder CCcam? Ik dacht dat dit irdeto was.
Als ik nu een abbo zou nemen, krijg je dan nog een irdeto kaart of proppen ze die telenet nagravison meuk door je strot? Iemand die dit lopen heeft? PM me eventueel...

Grtz


dat irdeto kaartje kan wel lukken,enkel nog een kaartje vinden daarvoor als je er zelf geen hebt (ze worden normaal niet meer verkocht,is nu allemaal telenet)
als je nog geen ontvanger hebt van ex indi/telenet dan zal je een nieuwe ontvanger moeten huren en wordt dat kaartje die erbijzit (nagra) aan de box gekoppeld en is niet op een dreambox te bekijken normaal,heb het ook al geprobeerd.
enoge oplossing is dus ofwel nog een oude box kopen van iemand (samsung,nokia) met een oud kaartje en op uw naam zetten,en dat dan in je dreambox steken (al zal dit binnen paar maand ook gestopt worden vrees ik,omdat telenet iedereen aan zijn box wilt hebben).
of de mogelijkheid is een telenetbox huren en dan zit je met nog een bak erbij om tv te kijken.
geen voordelen dus meer.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal moet het toch mogelijk zijn om het telenet kaartje op de dreambox te gebruiken.

 

Als ik wist hoe het moest zou ik zelf wel een poging ondernemen om de boxkey uit te lezen.

 

Jammer genoeg heb ik daar de kennis niet voor.

 

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: stefke
Normaal moet het toch mogelijk zijn om het telenet kaartje op de dreambox te gebruiken.

Als ik wist hoe het moest zou ik zelf wel een poging ondernemen om de boxkey uit te lezen.

Jammer genoeg heb ik daar de kennis niet voor.

Grtz


je moet ten eerste die boxkey inlezen op de telenetbox (deze dingen zitten onder een ferm laag van silicone ofzoiets),
nadeel hierin is dat je een telenetbox huurt en waneer je die verzegeling eraf haalt je garantie ook weg is,
als er dan iets aan het toestel komt dan kan je u een nieuwe huren of een boete krijgen van telenet omdat je dat toestel hebt opengeprutst.

dan moet je ook nog die kaart in CCcam kunnen zien (wordt niet herkend zonder de juiste cam en boxkey)
dus nog iets waar je naar moet zoeken.
en dan moet je dat nog kunnen behouden allemaal ook,want die dingen veranderen ook telke malen.

volgens geruchten zou telenet al gekraakt zijn,maar er is niemand die iets zegt of dat zo is,
en welke boxkey het is.
degene die het weten zullen wel zwijgen.
en degene die het niet weten zoeken verder tot ze het opgeven en een box huren.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TokeMUp
Het is mogelijk.

Maar niet overal meer.
Soms wordt er geswitched tussen Telenet info/EXQI en Mozaïek.

mvg


in vlaanderen heb ik toch nog nooit een mozaiek meer gezien sinds telenet die gebruikt voor hun reclame pulpfilmkes en de Exqi sport.

en van mensen in limburg hoor ik ook niet dat ze nog een mozaiek hebben.
wel is er een testbeeld op de kabel analoog,dit is voor de verkopers van tv's hun tv te calibreren voor een mooi analoog beeld,en voor telenettechniekers om te zien of er ergens verlies is bij de klant thuis.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ook in Wallonië zijn dat Ik ze gezien heb. ik kan me vergissen.

Voorig jaar in iedergeval nog in oost en west vlaanderen.

 

Op sommige netten heb je zelf twee van die Telenet info kanalen.

 

Dat een TV verkoper een TV gaat calibreren met het test beeld geloof Ik niet. Ik heb er teminsten nog nooit één gecalibreerd.

Als een technieker van telenet het testbeeld gaat gebruiken om signaal verlies op te sporen zet hem dan aan de deur. Die hoord deftig meet apparatuur bij zich te hebben. Waarop hij dB waarde kan aflezen, dat zie je niet op een testbeeld.

 

mvg

Merk net dat we in't het verkeerde draatje aan het l*len zijn. hhord dus in " [Kabel] Telenet gaat nieuwe zenders aanbieden" draadje thuis.

Sorry hievoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...