Ga naar inhoud


Idioot rijdt in op koninklijke stoet , 14 gewonden


Gast hummiesat

Aanbevolen berichten


  • Reacties 114
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: D.Quijote
Trouwens nog even iets anders, die grote verzekerings maatschappij uit Apeldoorn zit nu met de handen in het haar, want die slogan die ze al 25 jaar hebben, heeft nu een heel andere betekenis gekregen. Die campagne zal nu dan ook wel stoppen.

Salu2, D.Quijote


Ik begrijp niet waarom. Omdat ze apeldoorn gebruiken in hun reclame slogan. En als dat volgende keer gebeurd op de Amstel. Stoppen ze dan met Amstel te brouwen?

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)

Het gaat met name over de laatste spot "Hallo hallee" van ze, daar land een parachutist op het hoofd van de koningin, lijkt me een gepaste reden om te stoppen met deze slogan smirk


OK die heb Ik gemist.
Is begrijpelijk, maar waar houd het dan op? Zo geef je tereur demacht en dat is net wat ze willen.

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijf erbij dat de sociale armoede vaak parten speelt.

BV sociaal geisoleerde mensen zonder vrienden/kennissen als klankbord draaien door en uitspatting zoals in Apeldoorn is het gevolg.

 

Wanneer gaan we eens met z'n allen de werkelijke oorzaak aanpakken en niet de gevolgen proberen te voorkomen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: D.Quijote
Helemaal over het hoofd gezien, nu begrijp ik ook hoe jij aan zoveel berichten komt.

Salu2, D.Quijote

Veel lezen hé wink
Met niet lezen zoals jij kom je nooit aan dat aantal :D


Nog beter lezen Sjaak :
<klik>

let op de zin : Ik wil geen smakeloze grappen maken over een verzekeringsmaatschappij uit de plaats des onheils, maar die zal voortaan die slogan anders of niet meer gebruiken.
:D

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast dreamer66

Kwam vandaag eens langs de bewuste plek woon er 5km vandaan.

Waar ik nooit zo opgelet had ,heb ik nu eens goed gekeken naar de situatie.

Maar hij had helemaal de verkeerde baan te pakken hij kon nooit bij de bus met koningklijke huis komen.

Hij is links van een vluchtheuvel gegaan(spookrijden zeg maar)en die vluchtheuvels daar zijn wel 30 cm hoog dus er over heen kon die nooit.

En is er dus links langs gegaan,met misschien weer in gedachten naar rechts te sturen richting bus,maar tussen monument de naald en vluchtheuvels is maar ongeveer 10 meter dus met 80km/u gaat dat nooit lukken,en kapot stuurinrichting misschien is voor hem alles mislukt en er enkel burgers geraakt zijn die nergens om hebben gevraagd zeer triest.

Denk dat de dader laat ik hem zo maar noemen hier de situatie daar niet goed kende.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...