Ga naar inhoud


Seca 3 en Gbox problemen


Aanbevolen berichten


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: krui21
Hallo,

# AutoUpdate
# 00 is ignored (default)
# 01 enable AU !!!!! always use this !!!!!
# 02 Auto AU
A: { 01 }

Als je hem zo instelt dan geeft de seca2 kaart de updates door.
Durf niet te zeggen of dit ook met de nieuwe kaarten gaat werken.


Klopt met seca2;ik heb net nog even gekeken en in mijn 7020 met gbox krijgt de kaart geen update en in de 800 wel. Heb de cfg file nagekeken en bij de 7020 staat A op 02 en bij de 800 op 01 voor seca 2 dus de juiste instelling A 01. smile Ik heb nog geen nieuwe kaart dus kan seca3 niet testen. wink

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zelfde probleem hier.

Maar het vreemde is dat hij nu al ruim 24 uur probleemloos draait, erg vreemd want ik heb niets verandert.

 

managment: 07-07-2009 -> sinds vandaag, gisteren nog op 01-07-2009

canaldigitaal: 01-07-2009

Met vriendelijke groet, Leo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het wel een seca 3 probleem?

 

Ik heb hier ook, sinds 2 weken, problemen met een vastlopende gbox. (Soms 1 dag OK, soms 2 dagen OK) Maar gewoon op een seca2 dus.

 

Dat vastlopen gebeurde normaal maar 1 x in de 4 a 5 weken......

 

 

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb mijn kaartje een uurtje onder CCcam laten draaien. Beide data zijn hierdoor een weekje doorgeschoven (nu 8-7-2009). Alles werkt nu weer zo'n 24 uur perfect (was eerst maar een paar uur). Probleem lijkt dus voor even opgelost. Alles lijkt dus te komen door gemiste updates. Wel vreemd dat na herstart van Gbox de boel weer even werkte. Voorheen bleef het bij een gemiste update zwart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: felicasat
Ik heb hem nu zo sinds 7 mei ingesteld en er komen geen updates binnen, normaal komt in /tmp die eeproc.bin ofzoiets.?



Je schrijft dit op de 11e, dus 'al' 4 dagen later.
Ik krijg maar 1* per 2 weken een update, dus wacht even met conclusies.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cowo
Heb mijn kaartje een uurtje onder CCcam laten draaien. Beide data zijn hierdoor een weekje doorgeschoven (nu 8-7-2009). Alles werkt nu weer zo'n 24 uur perfect (was eerst maar een paar uur). Probleem lijkt dus voor even opgelost. Alles lijkt dus te komen door gemiste updates. Wel vreemd dat na herstart van Gbox de boel weer even werkte. Voorheen bleef het bij een gemiste update zwart.


Het zaakje heeft 3 dagen gewerkt. Daarna weer dezelfde problemen. Pas na de aanvraag van een heractivatie heb ik de data via CCcam weer wat dagen kunnen verzetten (nu 2 x 14-7-2009). Kan er dus weer een paar dagen tegen.
Vrees dus inderdaad ook dat het over en sluiten is met Gbox. Blijft voor mij wel een mysterie waarom er velen geen last van het probleem schijnen te hebben. Ligt dat aan het abonnement?? Ligt het aan het moment van uitgifte van de nieuwe kaart?? Of weet C+ meer dan wij denken?
Wie het weet mag het zeggen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dezelfde problemen met MGCAMD 1.31 en NEWCS 1.65. Management datum en 006A Canal Digitaal verschillen voortdurend. Hierdoor sommige kanalen op zwart. Na een heractivatie gaat het weer een paar dagen goed (3dagen)..... Ik heb een DB 7020 (gebruik icm Newcs 1.65) en een IPBOX 9000 die ik laat connecten mbv MGCAMD naar de DB7020..... meerdere mensen met dit probleem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen probleem ondervonden met het achterblijven van de managment datum, totdat die datum verstreek.(=2 maanden verschil ) Ik denk daarom niet dat je problemen iets te maken hebben met een verschil van slechts een paar dagen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag weer prijs...

Ik kom thuis van men werk en bij het opzetten van mijn dream,is alles op zwart.

Na deze terug te herstarten loopt wel weer goed.

Denk toch dat dit een slecht teken is.

 

grtz

DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD
Tv Vlaanderen + Canal Digitaal
Samsung Plasma PS-50Q92
Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trek na het herstarten van gbox de kaart er eens even er uit en weer terug.

Soms doet mijn kaart het niet na een herstart van gbox. Na het trekken van de kaart loopt hij wel en ... heb ik ook geen uitval meer... confused

Link naar reactie
Delen op andere sites

En beste medesatters,nog iemand die iets meer is te weten gekomen over dit probleem?

Want het begint wel serieusd op de zenuwen te werken...

 

grtz

DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD
Tv Vlaanderen + Canal Digitaal
Samsung Plasma PS-50Q92
Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook nog steeds het zelfde gedonder, voorlopig maar even de Dreambox via CCcam laten draaien. frown

 

Zelfs met Seca 2 begint Gbox vast te lopen, ik begrijp er geen donder van..... cry

Met vriendelijke groet, Leo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...