Ga naar inhoud


[04-05-2009] PLi® Enigma2 Jade2 updated


hemertje

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Snoopy
De mediaspeler kan wat minder 'houterig'.
Ik mis met name dingen als een makkelijk te gebruiken
tijdbalk, makkelijk en minuutje per toetsdruk vooruit
kunnen skippen. Ik kom van de Topfield TF 7700 HSCI
en vind de DM800HD een verademing maar en zijn een paar
zaken die ik op de TF handiger vond.

Soms niet af willen spelen van opnames, alleen na een
herstart, .SRT die er wel zijn maar niet herkend worden.

Als je de ins en outs van een box nog niet kent is het misschien verstandiger om eerst eens lekker te gaan spelen met de betreffende image.

Eenvoudig een bepaalde tijd vooruit / achteruit spoelen kan met de toetsen 1-4-7 terug en 3-6-9 vooruit. De gewenste tijdspanne is ook instelbaar.
Voor wat betreft het niet afspelen van opnames heb ik daar geen last van.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Citaat:
Als je de ins en outs van een box nog niet kent is het misschien verstandiger om eerst eens lekker te gaan spelen met de betreffende image.


Daar heb je helemaal gelijk aan maar wat ik (ook) bedoel
is dat je soms wat sneller intuitief aan de slag kan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een probleempje:

 

als ik reboot dan gaan de network settings eraan.

deze moet ik dan opnieuw activeren.

 

is dit een bekend probleem? bij andere images heb je het niet iig

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Obi Wan
Ik heb een probleempje:

als ik reboot dan gaan de network settings eraan.
deze moet ik dan opnieuw activeren.

is dit een bekend probleem? bij andere images heb je het niet iig


nog geen andere meldingen van gezien...

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm, zal dan wel aan mij liggen idd... Ik heb ze wel een static ip gegeven via m'n router. Is het dan verstandiger om dhcp uit te zetten, ligt het daar aan?

 

Verder had ik nog enkele vragen:

 

1. Kan de nieuwe Avalon5 HD skin opgenomen worden in de feed? Dit ter vervanging van de verouderde Avalon2.

2. Wanneer wordt zapstream geport naar Enigma2?

3. Kan de E1 webinterface van PLi niet op de E2 gezet worden? Die vind ik echt super maar ik merk dat elke image die standaard webinterface gebruikt...

4. De PLi satfinder via de webinterface is een hele handige tool die ik graag ook in E2 terug wil zien. Lukt dit?

 

Alvast bedankt en keep up the work

 

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

1- Gaan we naar kijken.

 

2-Voorlopig niet, het klussen aan E2 door DMM zorgt ervoor dat er steeds veel veranderd. Mogelijk maken we er een soort plugin van, maar vewacht voorlopig niet te veel.

 

3- Nope, de webinterface van E2 is nog steeds heavy under construction.

Dat zou inhouden dat bij iedere wijziging van DMM wij ook alles aan moeten passen. En daar passen we op het moment even voor.

 

4- We zullen eens kijken of die eenvoudig ergens in te passen is.

PLinux member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: fransken
zitten de plugins mountmanager en /of networkbrowser in deze update van pli jade2 ????


De nieuwste networkbrowser (incl. mountmanager) staan beide al een hele tijd gewoon in de downloads.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even getest maar dat probleem ken ik niet. Welke snelhied ik ook kies, tot het maximum toe, geeft gewoon beeld. Noch voor nieuwe noch voor al oudere opnames.

 

Dat zou dus een locaal probleem zijn lijkt mij.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: John van Dreumel
Net even getest maar dat probleem ken ik niet. Welke snelhied ik ook kies, tot het maximum toe, geeft gewoon beeld. Noch voor nieuwe noch voor al oudere opnames.

Dat zou dus een locaal probleem zijn lijkt mij.


weet jij dan waar dat aan kan liggen ??? voor heen geen gelast van gehad maar nu wel met de nieuwe update gr. Gert

dreambox 7025 .Rebox 9000-HD

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het geweten had dan zou ik het uiteraard wel gepost hebben. Ondanks het feit dat dat meerderen er geen last van hebben heb ik het toch even binnen ons bug forum aangekaart.

 

Misschien een mount of harddisk issue?

 

Ter info. Ik neem dagelijks vrij veel op en heb ook nogal wat oude(re) opnames op mijn harddisk staan maar wat ik ook doe, ik behoud het beeld.

Als het sec voor de reclame is dan kan je het advies van Hemertje op Pli-images.org gebruiken. Dat gebruik ik altijd voor de reclames door te spoelen. Daarom neem ik ook zoveel op, om een uur later de opname in delay te gaan bekijken en lekker rap die reclameshit door te spoelen. :D

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: John van Dreumel
Als ik het geweten had dan zou ik het uiteraard wel gepost hebben. Ondanks het feit dat dat meerderen er geen last van hebben heb ik het toch even binnen ons bug forum aangekaart.

Misschien een mount of harddisk issue?

Ter info. Ik neem dagelijks vrij veel op en heb ook nogal wat oude(re) opnames op mijn harddisk staan maar wat ik ook doe, ik behoud het beeld.
Als het sec voor de reclame is dan kan je het advies van Hemertje op Pli-images.org gebruiken. Dat gebruik ik altijd voor de reclames door te spoelen. Daarom neem ik ook zoveel op, om een uur later de opname in delay te gaan bekijken en lekker rap die reclameshit door te spoelen. :D

Hoi,John even een vraag ben jij ooit in Thailand op vakantie geweest

dreambox 7025 .Rebox 9000-HD

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...