Ga naar inhoud


Termijn 'vrij' kijken op nieuwe kaart.


iRuud

Aanbevolen berichten

Wat is de termijn dat de kanalen vrijgeschakeld zijn op een nieuwe kaart van CD? Ik heb vorige week een nieuwe kaart gekocht, contract ingevuld en opgestuurd. Maar als CD 3 weken achter loopt met de post dan kan het zomaar zo zijn dat de kaart binnenkort op zwart gaat.

 

Ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

De 3 weken is in de kaart geprogrammeerd, en de timer gaat lopen, op het moment dat je de kaart voor het eerst in de ontvanger steekt.

 

(Anders zou je wanneer je de kaart helemaal niet aanmeldt, onbeperkt kunnen kijken.)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb met de nieuwe kaart ruim 4,5 week (bijna) alle zenders kunnen bekijken.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

is er nog iemand die in zijn vrije termijn zit te kijken?

Mijn 2de kaart is nu ook van de vrije termijn af.

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...