Ga naar inhoud


[MAGIC MODULE] Wie kan mijn Xtreme machines voorzien van UCAS 3.**


Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Terradon
Ja , ook de xstreme en de hele familie uit korea kun je proggen met de cas2 met addon........bij de makers van de cas staat een handleiding met foto's ......


Groetjes......


Hoho Extreme Hornet vaak zijn dat de ontvangers met Skycrypt heb je aan een cas niets dat moet gewoon met een KUP loader.

Maar de naam is verwarrend eerst was de Skrycrypt de Hornet later is voor alle Extreme ontvangers de naam Hornet ingevoerd. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Spotvogel
Eh, KUP ja, maar, dan kan je toch nog steeds geen software laden die met een nieuwe Canal Digitaalkaart werkt??


Echt wel dus wel voor de Skycrypt zonder en met ci.
Probleem is dat hij draait met de seca 3 kaart maar niet update dus om de twee maanden moet de kaart in een andere ontvanger.

Zal de soft er bij hangen er zit alles bij KUP patsky en een duidelijke handleiding.
Het is dus geen nieuwe software maar juist oude maar seca werkt.

Hornet naar Seca.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb je het verkeerd begrepen dit bestand is geschikt om de kaartlezer van de Skycrypt geschikt te maken voor de Seca3 kaart.

 

Als je de seca3 kaart gebruikt en je stopt hem in een MR module dan krijgt de kaart als er ucas software op staat gewoon zijn updates, volgens mij werkt de Seca3 kaart NIET in een MM met penta software.

 

Maar het gaat dus vooral om de Hornets campingontvangers op 12 V die geen CI mogelijk hebben als je dus een maandje weggaat met een geupdate kaart blijft het zolang werken. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mkootstra
ok, duidelijk dan koop ik een MR/MM en voorzie die van UCAS 3.X en dan is het probleem ook opgelost


Misschien is het beter om in overweging te nemen om helemaal iets anders te kopen de Hornet is ook al een jaar of 6-7 en je kunt wel blijven kopen heb je nog een oude ontvanger.

Het is maar een suggestie. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Das waar maar als die nog voldoet...... DIe MM en MR cams koop je voor 10,-- en daar heb je nog lang geen nieuwe ontvanger voor die misschien niets extra's heeft (alleen dan CD gescertificeerd wat ook niets zegt) en misschien wat andere snufjes als WLAN, HDMI, Twintuner.... ik voor alles wel een reden om nog niet voor iets nieuwers te gaan. wink

 

De Xtreme voldoet ook nog prima

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik gebruik de xtreme met een MM met UCAS 3.0 voor de SECA 3 kaart. Ik had nog een MM en CAS (geen add on) liggen en heb daarom alleen de MM geprogrammeerd. Op de xtreme staat nog de Penta 1.20, maar de CD kaart zit in de MM cam.

De afgelopen update werd gemist door deze combi. Is er iemand die de update wel binnen heeft gekregen met dezelfde/soortgelijke combinatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Ik had ook het probleem dat mijn Magic moduul (MM) met pentacrypt 1.11 niet meer werkte met de nieuwe SECA 3 kaarten.

 

Ik las in een ander topic dat gebruiker en medeforummer djpetit deze voor je kan omproggen met de ucas3.0.

Ik heb dat laten doen voor mij (hartelijk dank hiervoor, djpetit) en heb hem inmiddels terug.

 

Deze werkt nu prima voor de SD kanalen met mijn kaartje, maar niet voor de HD kanalen.

Wel zie ik in mijn menu ook nog steeds pentacrypt 1.11 staan, maar hij werkt wel nu.

 

Moet ik nog wat anders instellen, of kan het niet beter?

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

wat mij opvalt is het volgende,

 

Men vraagt iets over het omproggen van een Magic module naar ucas3.0

Ik heb hier ook een losse ci magic module liggen die ik ook graag op ucas3.0 of 3.1 wil hebben.

Kan dit ook door de module in een ci slot van een laptop te doen?

Zo ja hoe gaat dit en met welke software.

Want elke keer word er weer overgeschakelt naar extreme ontvangers ed maar ik wil wat weten over de Ci module.

 

Gr Cb1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...