Ga naar inhoud


Ik voel mij net een melkkoe


Zatter

Aanbevolen berichten

Ja hoor, ik moet een heractivatie doen van mijn kaart en dan krijg je de volgende melding: Deze dienst is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later a.u.b. opnieuw. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

 

Kan ik bellen en dan krijg ik waarschijnlijk allerlei reclame boodschappen te horen waar ik geen zin in heb en mijn 06 nummer aan Canaldigtaal te geven via een SMS heb ik geen zin in.

 

Ik heb ook gekeken bij storingen maar daar staat niets over dat de heractivatie via het Internet niet werkt.

 

Later vanavond nog maar eens kijken of wel wil.

 

Groets, Marcel

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja, En toen.????

 

Citaat:
Kan ik bellen en dan krijg ik waarschijnlijk allerlei reclame boodschappen te horen waar ik geen zin in heb en mijn 06 nummer aan Canaldigtaal te geven via een SMS heb ik geen zin in.

 

Waaruit concludeer je dit.???

 

Het is geen belspelletje van RTL waar je naar belt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DeBeek
Ja, En toen.????

Citaat:
Kan ik bellen en dan krijg ik waarschijnlijk allerlei reclame boodschappen te horen waar ik geen zin in heb en mijn 06 nummer aan Canaldigtaal te geven via een SMS heb ik geen zin in.


Waaruit concludeer je dit.???

Het is geen belspelletje van RTL waar je naar belt..


Dit nummer kost teveel per minuut. Er staan nog 20 cd gefrusteerdende gebruikers in de wacht...blieb...Er staan nog 19 cd gefrusteerdende gebruikers in de wacht..blieb...
Zie wel overeenkomsten met een belspelletje. Beiden kosten veel en je krijgt er zelden iets voor terug.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je verder leest is er ook een 035 nummer waarmee dat met normaal tarief kan. Afhankelijk van de combinatie tijd/telefoon provider/telefoon abonnement kan dit zelfs gratis. Je krijgt geen reclame - maar wel een eenvoudig en snel to the point keuze menu.

 

Van canaldigitaal.nl

Citaat:

Activeren via de Activatielijn

U kunt uw smartcard eenvoudig telefonisch activeren met uw vaste of mobiele telefoon. De Activatielijn is 24 uur per dag bereikbaar en na het afronden van de stappen heeft u binnen 60 minuten beeld (mits er geen problemen zijn met uw ontvangstinstallatie).

Bel: 035 6 477 477 (normaal tarief).

 

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas het nummer zojuist gebeld en het is niet mogelijk om deze smartcard te activeren....leek mij ook sterk dat dit via het 035 nummer kon want ik moet hem juist heractiveren.

 

Net nog weer via de site geprobeerd en daar werkt en ik krijg nog steeds: Deze dienst is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later a.u.b. opnieuw. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

 

Kan iemand mij vertellen hoelang tijdelijk bij CanalDigitaal duurt??

 

Marcel

 

Origineel bericht van: Littlesat
Als je verder leest is er ook een 035 nummer waarmee dat met normaal tarief kan. Afhankelijk van de combinatie tijd/telefoon provider/telefoon abonnement kan dit zelfs gratis. Je krijgt geen reclame - maar wel een eenvoudig en snel to the point keuze menu.

 

Van canaldigitaal.nl

Citaat:

Activeren via de Activatielijn

U kunt uw smartcard eenvoudig telefonisch activeren met uw vaste of mobiele telefoon. De Activatielijn is 24 uur per dag bereikbaar en na het afronden van de stappen heeft u binnen 60 minuten beeld (mits er geen problemen zijn met uw ontvangstinstallatie).

Bel: 035 6 477 477 (normaal tarief).

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu nog het topic van Ome Merde nagelezen boven in het topicoverzicht en via een andere link erin gegaan:

 

http://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/smartcard/smartcard-heractiveren.aspx

 

en daar kreeg ik net als in het verleden ook een invulveld voor een soort Chapta en de volgende melding:

 

U heeft het afgelopen uur reeds een heractivatiesignaal aangevraagd. Het heractivatiesignaal blijft actief tot middernacht op de dag van aanvraag. Heeft u nog geen beeld? Probeer het later a.u.b. opnieuw of neem contact op met de klantenservice. Zie voor mogelijke oplossingen ook de pagina 'Hulp bij geen beeld'.

 

hmmmmmm zal het dan toch het andere scherm werken ondanks dat dat een melding kreeg dat het heractiveren tijdelijk niet mogelijk was?????

 

De tijd zal het leren...........

 

Marcel

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm vreemd

heb gisteren twee kaarten opnieuw geactiveerd via de site en had binnen 3 minuten een update.

had al een update maar kreeg toen waarschijnlijk een halve update,zodoende dat de management op 10-05 bleef staan.

en sinds gisteren heractivatie en allebei op 15-07.

dus bij mij werkt het via de site wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Bij mij werkt de site goed als ik internet explorer gebruik.
Misschien gebruikt Zatter een andere brouwser en dan wil het wel eens niet goed werken.


Ook met IE browser krijg ik het chapta item niet. Als ik via de Sat4all site kom dan krijg ik de chapta wel. Helaas zegt de pagina nog steeds dat ik het afgelopen uur al een heractivatie heb aangevraagd. Eens rekenen 13 uur - 9.35 uur is 3,5 uur.......zal wel een eigen CanalDigitaal tijdrekening zijn.

Marcel

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
CDS is u zeer erkentelijk!


Melkkoe.jpg


PRACHTIG en nu nog alleen een CanalDigitaal overall aan i.p.v. een werkbroek.

Als de monteur dus niet op de bank zit bij mensen thuis te wachten tot hij weer wordt afgehaald dan is hij waarschijnlijk aan het melken in zijn vrije tijd.

Als hij maar geen koude handen heeft, brrrrrr

Marcel

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast m.boretti

Marcel, ik zit nog wel eens in het buitenland en heb een eenvoudig doosje met een Powercam. De Powercam werkt niet in samenwerking met de CDS update (ik moet er toch eens een Aston CI voor kopen) en als ik dan in Nederland ben, moet ik ook wel eens heractiveren.

Het hangt er wel eens van af: soms heb ik binnen een minuut weer beeld, soms moet ik twee keer heractiveren en duurt het wel eens een uurtje.

Heb je wat aan deze info?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: m.boretti
Marcel, ik zit nog wel eens in het buitenland en heb een eenvoudig doosje met een Powercam. De Powercam werkt niet in samenwerking met de CDS update

Huh? Gebruik die Powercam al heel lang en die update CDS prima. Zal misschien aan het "eenvoudig doosje" liggen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Zatter

Als hij maar geen koude handen heeft, brrrrrr
Marcel

Wat voor handen zou jij hebben als jij dag en nacht aan het melken zou zijn. blush

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...