Ga naar inhoud


aanbieding online internet


Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: liberte
Ik heb ook zo een aanbieding ontvangen van Online speciaal voor klanten van T mobile blijvend 20€. Heb het niet gedaan vanwege aansluit kosten 69€.


Aansluit kosten?
Werd bij mij niet gerekend, wel een eenmalige bijdrage van €25,-.

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoe zit dat eigenlijk met je telefoonlijn van KPN, want wat ik lees is die 20 euro incl. telefoonlijn. Regelen hun dit en behoud je je eigen nummer ??? Het zit zo momenteel heb ik nog een internet lijntje van mijn boven buurman maar die gaat verhuizen, dus moet ik zelf een provider zoeken. En heb geen zin de hoofdprijs te betalen want ik woon 9 maanden per jaar in Spanje.

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wanderer

Razendsnel internet tot 20 Mb/s. Surfen zonder beperkingen. U heeft geen extra maandelijkse kosten voor het gebruik van de vaste lijn en u betaalt ook na het eerste jaar dezelfde lage prijs.

en:

Lijnhuur inbegrepen (geen KPN abonnement nodig)

Zo staat het op de site.....dus wat is het probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wanderer

gaat automatisch, zodra je een keer belt via online zorgen zij dat KPN beeindigd wordt/is...daarna ontvang je nog wel nota's van kpn, die ijlen een wijle na....zo is het mij vertelt toen ik ze die vraag stelde...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ja ja binnen kort [1-7-09 ]stap ik over van upc naar online 20 20

ik kan niet langer wachten cool heb 11 jaar niets anders

dan ellende gekend bij upc,is er iemand die zijn goed en slechte ervaring over online met mij wil delen ? ben best nieuws gierig.

duca

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben lid sinds ze wanadoo waren (2005) en geen klachten alleen die livebox heb ik de deur uitgedaan. Gewoon internet was ok maar zodra je van buiten naar je eigen netwerk wilt dan beginnen de problemen. Dus zonder livebox zeer tevreden. KAn me maar een keer herinneren dat ie down was (ik zit natuurlijk niet 24 uur achter de PC)

Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand

 

Philips 7072, 2000, 5400 (7005)

Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's

H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...