Ga naar inhoud


aanbieding online internet


Aanbevolen berichten

Heb een brief thuis ontvangen waarin staat dat mijn Online internet + bellen goedkoper kan.

Ik betaal nu +/- 40 euro

volgens de nieuwe aanbieding kan dit voor 30 euro voor hetzelfde pakket.

Mijn vraag is of iemand hiermee al ervaring heeft opgedaan of zitten er addertjes onder het gras?

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Link naar reactie
Delen op andere sites


- Controleer of die lagere prijs niet tijdelijk is. (en korter dan de contractsduur)

- Kijk of er niet iets als afsluitkosten bestaat.

- Vergelijk specificaties, down- en upload- snelheid, belkosten, hoe de Fair Use Policy van zowel internet als bellen in elkaar zit.

- Probeer te achterhalen hoe vaak de adsl lijn overboekt is, dat bepaalt op drukke tijden de performance.

- Kijk naar kosten van een eventuele helpdesk.

 

PC-Freak ADSL

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wanderer

zie de website

internet + bellen 25€ of 30€

had je zelf zo na kunnen gaan....

 

hij heeft het over "mijn Online" dus ik neem aan dat hij al een abbo bij die club heeft...

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb internet van Online voor 24 euro. Bellen doe ik met voip (niet van Online). Kost per maand misschien iets meer (KPN+Online = ~35 euro) dan een internet + bellen van online ~ (30 euro). Maar mijn gesprek kosten zijn een stuk lager (bel ook veel internationaal), van 0 cent tot 4 cent per minute

Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand

 

Philips 7072, 2000, 5400 (7005)

Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's

H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lemoi
heb internet van Online voor 24 euro. Bellen doe ik met voip (niet van Online). Kost per maand misschien iets meer (KPN+Online = ~35 euro) dan een internet + bellen van online ~ (30 euro). Maar mijn gesprek kosten zijn een stuk lager (bel ook veel internationaal), van 0 cent tot 4 cent per minute


Ik betaal bij Online €20,- per maand. (tot 20Mb).
Dit geldt voor de hele contract periode.

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

mmm, 20 euro? is dat contract pas begonnen en gaat dat na een aantal maanden omhoog?

Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand

 

Philips 7072, 2000, 5400 (7005)

Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's

H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lemoi
mmm, 20 euro? is dat contract pas begonnen en gaat dat na een aantal maanden omhoog?



Ik betaal bij Online €20,- per maand. (tot 20Mb).
Dit geldt voor de hele contract periode.

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wanderer

Ook als Online klant kunt u profiteren van onze blijvend lage prijs voor de volgende abonnementen.

Staat er op hun site...dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week upc afgebeld,en online gebeld voor een abo van 20 euros per maand [adsl extra]vaandag brief van hun ontvangen, moet wel tot 1-7-09 wachten,maar heb een vraag op die datum krijg ik ook een staandaard modem voor een computer heb ze gezegd,nu de vraag

kan ik een eigen draadloos router[sMC] op aansluiten voor de tweede pc en dreambox?

groet:duca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wanderer

dat hebben ze mij ook in rekening gebracht en....het koste enige moeite...maar ik heb het teruggestort gekregen, ook de gemaakte belkosten werden gecompenseerd.....heb dus geen klagen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...