Ga naar inhoud


electronica winkels in duitsland


sander1977

Aanbevolen berichten

Hi

 

wie weet een goede online electronica winkel in Duitsland.

Ik heb al ziten googlen maar daar komt niet echt wat uit

Ik weet dat je &$#%#@$^#&*%$& en ^&$^%@#&*%&%#$!@^#%# heb, maar die zijn ongveer net zo duur als hier.

 

Ik wil ff een prijs vergelijking doen voor een LCD tv

Mijn oog is gevallen op een samsung LCD HD LE46A656 (46 inch)

ff kijken of het zinvol is om hem daar te halen.

En ja ikw eet het je moet dan naar duitsland voor de garantie, maar ik denk dat samsung Nederland ook wel wat kan betekenen.

 

ik hoor het graag

gr

sander

^

 

*** regels lezen!!!!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik weet niet of de tv unbedingt uit Duitsland moet komen, maar ik heb niet het idee dat tv's er nog goedkoper zijn dan hier in Nederland. Ik heb een aantal maanden geleden bij zowel de #$##%^@^%# als de ^$@^^#^#^@#^%@^ gekeken, en daar was mijn tv duurder dan bij de reguliere Nederlandse winkels.

 

 

**** REGELS LEZEN!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: p0ske
Ik weet niet of de tv unbedingt uit Duitsland moet komen, maar ik heb niet het idee dat tv's er nog goedkoper zijn dan hier in Nederland. Ik heb een aantal maanden geleden bij zowel de Mediamrkt als de Saturn gekeken, en daar was mijn tv duurder dan bij de reguliere Nederlandse winkels.


hi

klopt maar ik heb gelezen dat de grote winkels rond kijken en de kleine niet dus daarom da8 ik dat een kleine internet winkel wel eens goedkoper kon zijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik in zo'n geval doe is de google van het betreffende land gebruiken (in dit geval www.google.de) en als zoekterm het typenummer gevolgd door euro ingeven (in dit geval LE46A656 euro). Je zal je geluk niet opkunnen :D

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of het nog steeds kan, maar indertijd heb ik mijn complete stereo (alles aparte apparaten) gekocht in België met een BTW teruggave formulier. België kende toen een BTW tarief van 25% + 8% weeldetaks.

In het slechtste geval moest ik 19% BTW betalen in NL, maar onder 750 gulden was vrij.

Voor een Afrikaanse huisgenoot eens een gettoblaster meegenomen met een uitvoeradres buiten de EG, geheel vrij van heffing.

Dat het spul later weer gewoon in België gebruikt werd........

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Samsung A serie wordt vervangen door de B serie. Je kan je beter orienteren op de Samsung LE46B650.

 

Ik heb net de LE32B650 gekocht. Dit model heeft ethernet en 2 USB aansluitingen. Speelt dus MP3, films en foto's van een externe HD.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk eens op &^$&%#$&^#@^&^$# (is een vergelijkings site dus geloof dat het geen echte reclame is) en op de duitse site van die grote veiling site: %$^%#^$#^$#^@%#%@^%#@^#% Op die site kijk ik vaak bij officiele winkels (geen particulieren) om te kijken hoeveel het ongeveer kost.

 

**** Regels lezen!!!!!!!!!!

Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand

 

Philips 7072, 2000, 5400 (7005)

Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's

H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...