Ga naar inhoud


Goedkoopste oplossing TV-vlaanderen met SmartWI


kristofpoppe

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

Graag jullie raad omtrent de goedkoopste oplossing om TV-Vlaanderen te verdelen over meerdere toestellen. Ik heb reeds een SMARTWI met de nodige slave-cards, enkel een goedkope setupbox met kaartlezer die compatibel is met de smartwi-slave cards en waarop de nieuwe Tv-Vlaanderen kaart werkt moet ik nog aanschaffen. Ik heb echter geen idee omtrent merkten, betrouwbaarheid, mogelijkheid tot upgrades enz...

 

Comag / Strong / SAB / ...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast tecnieker

hallo

 

ja een dreambox is het beste , maar als je de ontvangers al in huis hebt , werkt een smartwi goed , ik gebruik hem al 2 jaar zonder een enkele update of wat dan ook , het werkt perfect

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nachtbraker

Ik heb sinds kort een SAB ultimate hd, die werkt top met smartWi en TVV smartcard, prima toestel veel mogelijkheden voor de satellietkijker. Heb ook nog een Mvision 200hd is ook goed. Dreambox zal ook wel goed zijn maar dan moet je wel meer de combinatie met de pc gebruiken, dan wordt het meer een hobby.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nachtbraker
Origineel bericht van: Jan Ambers
En werkt Uwe DSR8121 ook goed met de SmartWi?


Ja hoor, mijn SmartWi werkt perfect met de DSR8121,trouwens met alle receivers die ik in mijn bezit heb. Zorg ervoor dat er geen gsm of dect toestel vlak naast de smartWi unit staat want dan krijg je storingen. De afstand smartWi>receiver is ook beperkt maar één verdiep hoger of lager van het gebouw maakt geen probleem. Zorg dat je de nieuwste software op je unit hebt staan en klaar is kees.

Mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nachtbraker
Origineel bericht van: Jan Ambers
Bij mij valt die geregeld uit of blokkeert die, en desondanks de laatste soft in de Loader en kaarten...???
Dit alleen met de DSR8121 Vooral op VRT1


Eerlijk gezegd ben ik niet echt tevreden van die DSR8121, beperkte mogelijkheden, (continu draaiende ventilator echt wel storend in de huiskamer), usb werkt niet. Met de laatste update kan ik eindelijk de BBC zenders ontvangen, maar alles blijft toch beperkt afstelbaar. Dit is trouwens mijn tweede DSR8121, de eerste had een gebrek en daar wisten ze al van bij TVV, toch worden die toestellen verkocht en jij zit dan met de shit mad , met een slecht werkende receiver. Enfin, alles onder garantie vervangen en ik moet zeggen dat de smartwi nu perfect werkt, in het begin had ik uitval maar op een forum las ik dat dit wel eens door een gsm of ander toestel met straling lag en inderdaad in een straal van vijf meter alle draagbare telefoons, gsm enz verwijdert en tot hiertoe is alles nog ok. Voorlopig heb ik niet onmiddellijk een oplossing voor je probleem. confused
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...