Ga naar inhoud


[DM500HD] Dit is het nieuwste model van Dream Multimedia


Gast Kimble

Aanbevolen berichten


  • Reacties 425
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb de volgende vragen ivm aankopen van een DM500HD.

 

Op veel sites zie ik al veel clones van de nieuwe DM500HD al staan die worden aangeboden op het net,waarop moet ik letten of het de goede DM500HD is,hoe kan ik dat zien in Ireland of de UK?

graag advies!

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vikinger
Ik heb de volgende vragen ivm aankopen van een DM500HD.

Op veel sites zie ik al veel clones van de nieuwe DM500HD al staan die worden aangeboden op het net,waarop moet ik letten of het de goede DM500HD is,hoe kan ik dat zien in Ireland of de UK?
graag advies!


Als het origineel er nog niet is...... (maak zelf maar af eek )

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vikinger
Ik heb de volgende vragen ivm aankopen van een DM500HD.

Op veel sites zie ik al veel clones van de nieuwe DM500HD al staan die worden aangeboden op het net,waarop moet ik letten of het de goede DM500HD is,hoe kan ik dat zien in Ireland of de UK?
graag advies!


Lijkt me niet echt waar inderdaad clonen van de DM500S genoeg maar niet van de 500HD. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Op mijn vraag aan dmm over de nieuwe 500hd:

 

vielen Dank für Ihr Interesse an unserem Produkt.

Die DM 500 HD wird in Kürze auf den Markt kommen.

Die UVP wird bei 299€ liegen.

Technische Details und der genaue Releasetermin werden demnächst auf unserer Website veröffentlicht.

Für weitere Rückfragen stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung.

 

 

Dus de website over een half jaar nog maar eens bekijken...

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjattuh, dat begrijp ik niet. Het is een HD ontvanger die 100 euro goedkoper is dan de 800. Er zit een krachtiger cpu in en je hebt wellicht de warmte problemen van de 800 niet, omdat je een schijf extern, via esata aansluit.

 

Lijkt mij de perfecte box. Wellicht staan er daarom ook zo vaak 800's te koop... En die zijn tweedehands ook nog steeds duurder dan de 500HD zal worden.

 

En ja, te duur zijn volgens mij alle dreamboxen. 1000 euro voor mijn 8000 vond ik ook best veel, maar ja, support is overal weg prima geregeld... Moet je met andere linux boxen nog maar eens zien te vinden.

 

Ik wil er zo-één!

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bigtwin
Sjattuh, dat begrijp ik niet. Het is een HD ontvanger die 100 euro goedkoper is dan de 800. Er zit een krachtiger cpu in en je hebt wellicht de warmte problemen van de 800 niet, omdat je een schijf extern, via esata aansluit.

Lijkt mij de perfecte box. Wellicht staan er daarom ook zo vaak 800's te koop... En die zijn tweedehands ook nog steeds duurder dan de 500HD zal worden...

Ik wil er zo-één!


me too smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...