Ga naar inhoud


[DM800HD] Freezes in DVD player


Nuci

Aanbevolen berichten

Ik heb haperingen bij het afspelen van films in de DVD player, heeft iemand hier ook last van? Ik draai nu Milo, maar had dezelfde problemen in Gemini 4.2...volgens mij wordt dezelfde versie van dvdplayer gebruikt in deze images...

DM800, moteck, 500GB Fujitsu 4200RPM

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb het stukken minder met Newnigma images met gemini was het wel heel erg en met milo iets minder maar pli en Newnigma werkten erg goed maar je moet zowiezo de hd skin niet gebruiken als je de dvd player plugin gebruikt.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nah, ik snap er niks van, ik kan nu gewoon goed kijken...met ondertiteling...

Heb wel een update gedaan (enigma2 systemplugin-softwareupdate), maar deze heeft hij niet daadwerkelijk geinstalleerd (melding 0 pakketten geupdate en hij is nu nog downloadable...).

 

Mocht ik er nog achterkomen wat dit was, dan laat ik het weten crazy

 

DM800, moteck, 500GB Fujitsu 4200RPM

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Nu toch weer problemen met het afspelen van DVD's met de DVD plugin. Ook de software update mocht niet baten...

 

Is hier al nieuws over (dus waarom de DVD speler hapert in verschillende images, waaronder Milo)?

DM800, moteck, 500GB Fujitsu 4200RPM

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Ik blijf hier toch problemen mee houden, is sinds ik de laatste twee updates van Milo heb meegepakt...Kan iemand bevestigen dat ie dit ook heeft, of dat ie het gewoon werkend heeft onder de laatste milo?

Miss dat het nl aan mijn 4200rpm hdd ligt...

 

Daarnaast heb ik ook op een DM600 problemen met het afspelen van films, zowel lokaal als via bovengenoemde DM800.

DM800, moteck, 500GB Fujitsu 4200RPM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ome to
Ik heb het stukken minder met Newnigma images met gemini was het wel heel erg en met milo iets minder maar pli en Newnigma werkten erg goed maar je moet zowiezo de hd skin niet gebruiken als je de dvd player plugin gebruikt.


Hier dm800 met openpli nightbuild 14112009, brushed alu hd skin en dvdplayer is prima!
Voorheen met milo wel schokkerig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb het schokken recent nog gehad, maar toen ontdekte ik dat de wlan performance van mijn server boven naar de dreambox benenden niet ok was. Er liep nl ook nog een laptop een backup naar de server te stampen. Toen ik die backup staakte draaide alles weer ok.

 

Draai je de DVD van harddisk of van een netwerkshare?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, vergeten te vermelden, itt velen gebruik ik een scart -> component kabel en draai ik op 720P resolutie.

Mijn LCD heeft nl geen HDMI ingang.

 

Des al niet te plus haperde bij mij onder Milo ook de dvd weergave en bij de laatste PLI image ook.

Openpli bracht bij mij de oplossing.

 

Wellicht helpt het als je de autoresolution plugin nainstalleerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook problemen met DVD haperingen. Ik head onlangs openpli geinstalleerd (versie van 13-nov) en de haperingen waren verdwenen, echter na onlangs een update zijn de haperingen weer terug. Wat ik mij afvraag is of er bij openpli iets veranderd is aan de dvd playerplugin (of dependencies?), andere versie misschien?

 

Ik heb diverse clean installs gedaan (open pli)en niets helpt, de haperingen blijven. Ik heb heel mijn LAN (bekabeling) nagelopen en niets kunnen vinden. Gisteren een ander image geprobeerd (Newnigma2) en het probleem met de dvdplayer is opgelost, alleen ik ben geen liefhebber van newnigma. Zojuist weer pli geprobeerd, en weer problemen met de dvdplayer plugin.

 

Dus ik denk dat het probleem ligt bij de dvdplayer plugin die Openpli gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...