Ga naar inhoud


[DM800HD] Freezes in DVD player


Nuci

Aanbevolen berichten

Het is niet alleen in openpli, gisteren maar eens geprobeerd inplaats van Milo. Vooral bij ondertiteling heel veel haperingen. Terug naar Milo probleem veel minder zo nu en dan een hapering werkt met interne schijf DM 800. Het gekke aan het verhaal is niet bij elke iso problemen.

Misschien hebben de properties iso er nog iets mee te maken.

Vu+ Uno DM 800 DM800SE

Sundtek-C HUMAX

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik heb OpenPLi-unstable-dm800-20091114.nfi gebruikt en daarna telkens update vanuit menu (om de dag zo'n beetje)

 

Geen last van DVD haperingen, ook niet na updates.

 

Ik weet niet of er een verschil is als je via menu update of een .nfi flashed maar dat lijkt er wel op.

 

Enfin, blij dat het bij mij niet meer hapert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm, vreemd allemaal. Punt is dat hetbij mij nog steeds niet werkt in OpenPli, maar wel in Enigma. Bij meerdere iso's en VIDEO_TS folder. Ik heb ook Openpli geupdated zowel vanuit het menu, als een clean instal. Ook in Flash of USB (Barry Allen) maakt geen verschil. Het blijft allemaal hikken. Toen ik Openpli voor het eerst installeerde ope 13 november werkte alles prima, daarna alleen maar ellende.

 

En omdat de dvd player van enigma het wel goed doet denk ik dat ik het probleem in openpli moet zoeken. Misschien iets met geheugen of zo?

 

Misschien dat de heren van het (Open)Pli team hier nog iets over kunnen zeggen?

 

Ik zal volgende week Gemini eens proberen, kijken of die het goed doet of ook problemen geeft.

 

Weet iemand een link waar ik de dvd player plugin kan downloaden, ikheb al even bij ihad gezocht maar niks kunnen vinden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

het merendeel van de plugins uit de diverse images en dus ook in Jade en OpenPLi komen uit de publieke schwerkraft repository.

 

deze plugins worden 1 op 1 gebruikt zoals ze daar gehost worden, eventuele problemen gelieve dan ook te melden bij de makers van deze plugins

 

 

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Mogen mensen van jou nu niet meer op sat4all klagen over een DVD plugin die niet goed werkt, of bedoel je eigenlijk gewoon te zeggen dat Pli er ook niets aan kan doen dat die DVD plugin op een DM800 niet soepel werkt?

Ron


klagen mag altijd, maar het PLi team onderhoudt deze plugin niet, daar moeten ze dus voor bij iemand anders zijn...

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook dvdspeler alles soepel met OpenPLi-unstable-dm800-20091126.nfi

De nieuwere builds 27 en 28 liepen helaas niet stabiel, netwerkinterface deed het niet meer.

Enfin, die bug heb ik reeds gemeldt en daar kan pli wel mee aan de slag.

 

Ik blijf het merkwaardig vinden dat dvdspeler problemen blijft geven terwijl het op mijn DM800HD wel goed blijft lopen.

 

Nu heb ik een vrij recente box (nog geen maand oud)

Wellicht is er sprake van verschillende hardware revisies?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]
Citaat:
...maar het PLi team onderhoudt deze plugin niet...


Dat zegt ook niemand he wink


er wordt hierboven wel enigzins gesuggereerd dat er een link is tussen het PLi team en de DVD plugin wat dus niet zo is...

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent niet de enige die deze suggestie opviel!

 

Ik snap het ook niet want mijn DM800 box loopt prima op de laatste openpli's vanaf 14112008.

 

De final pli stottert inderdaad met dvd's, wellicht dat ze de verkeerde downloaden in de veronderstelling openpli te gebruiken?

 

Hier hebben we het over:

 

http://www.pli-images.org/modules/file_downloads/file_downloads.php?fd_id=1&dir=/dm800

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Mogen mensen van jou nu niet meer op sat4all klagen over een DVD plugin die niet goed werkt, of bedoel je eigenlijk gewoon te zeggen dat Pli er ook niets aan kan doen dat die DVD plugin op een DM800 niet soepel werkt?


Volgens mij geeft Hemertje hier de enige juiste tip die er toe bijdraagt dat de dvd player plugin eventueel verbeterd gaat worden.
Klagen mag altijd, maar wel graag op de juiste plaats.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Pieter, jij weet net als ik dat het niet goed werken van de DVD plugin ook kan liggen aan een combinatie van drivers of enigma versie. Zo zou het dus indirect ook aan de image kunnen liggen dat iets niet goed werkt.

Ik vond zijn opmerking om die reden niet misplaatst.

Hemertje probeerde Pli te verdedigen, maar ik denk niet dat dat nodig was. Ik denk dat de meeste mensen ook wel snappen dat sommige dingen uit de handen van de image bouwers zijn en ik denk dat de meeste mensen ook wel snappen dat sommige images (of plugins binnen die images) die net van andere sources gebouwd zijn (bijvoorbeeld net op een andere dag gebouwd) minder soepel kunnen draaien dan andere.

Mijn opmerking was helemaal niet verkeerd bedoeld.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theparasol
Je bent niet de enige die deze suggestie opviel!

Ik snap het ook niet want mijn DM800 box loopt prima op de laatste openpli's vanaf 14112008.

De final pli stottert inderdaad met dvd's, wellicht dat ze de verkeerde downloaden in de veronderstelling openpli te gebruiken?

Hier hebben we het over:

http://www.pli-images.org/modules/file_downloads/file_downloads.php?fd_id=1&dir=/dm800



Ik had wel degelijk OpenPli erop staan hoor.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...