Ga naar inhoud


Eurosport in 16/9


Gast Paullo

Aanbevolen berichten

Eurosport HD is nu ook te vinden in het CS Link pakket op Astra 1. Zou het dan toch binnenkort erbij komen? smile

 

12109 H 29500 3/4

 

Om weer een beetje on-topic te gaan. Het gaat jammer genoeg dus alleen om de Franse versie van Eurosport. Nooit geweten dat die een andere versie hadden dan de Nederlandse en Vlaamse versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Weet je dit zeker Elwin?

 

Ik heb die TP niet en kan hem ook niet vinden bij b.v. King of Sat en Satcodx.

 

Ook met handmatig toevoegen krijg ik geen signaal. Er zit wel een TP op 12.110H en 27500 met Duitse zenders.

 

Ben je niet in de war met de Astra 3? Daar zit hij ook op 12.109H.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, het bewijst alleen maar dat je een mens bent. Vergissen is menselijk, niet waar? blush

 

Inderdaad zit die daar al een tijdje, samen met o.a. History HD. En nog altijd schijnt het de bedoeling te kunnen zijn dat mogelijk ooit CDS die 2 zenders mag doorprikken naar de Nederlandse abonnees van het HD pakket.

 

Netjes gezegd zo? :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Origineel bericht van: Paullo
Alfons,

Uit jouw antwoord kan je dan blijkbaar al afleiden dat de internationale versie zeker niet overgaat naar 16/9 want daarop zit dacht ik gans Oost-Europa mee te kijken en ik veronderstel dat die 4/3-kijkers daar dan zitten.

Enfin we wachten verdere evolutie af zeker.

Greets

In het weekend op de HD versie is het mooi 16:9 en het zou me niets verbazen als het ook nog in high definition is (net als de WTCC). Prachtig!



Nu is er een training live op Eurosport HD, maar helaas niet in HD. Toch een mooi (breed)beeld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eurosport 2 heeft dacht ik maar één versie en dat is de internationale.

 

Ik vermoed dat het veelvoud aan beweerde 4/3 kijkers in Oost-Europa er weer voor iets tussen zal zitten om de boel op 4/3 te houden.

 

Hopelijk komt daar nu toch verandering in.

 

Greets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enige hoop voor ons om eurosport in breedbeeld te krijgen is misschien de duitse eurosport, die zenden soms ook eigen programma's uit zoals de engelse en franse.

 

Ik vind het gewoon frustrerend om in 4:3 te kijken als je weet dat je aan beide kanten beeld mist, maar dat ligt misschien aan mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...