Ga naar inhoud


CCcam op SAB Ultimate Super HD


Spotvogel

Aanbevolen berichten

Ik zie tot m'n stomme verbazing dat de nieuwste soft CCcam bevat?

Als beta?

Ik vul alles in om 'm te laten connecten naar m'n DB, dat lukt, de DB ziet 'm ook als client, maar er gaat mooi niets open?

Bij iemand anders wel, of is deze soft zo beta dat 'ie alleen de verbinding opbouwt??

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Spotvogel
Dat schreef ik!

Hij logt in, zegt succes, de DB ziet 'm als client, maar geen beeld met Seca 2 of 3...


Seca 2 lokaal op de mijn dreambox.
CCcam op de azbox, geeft gewoon beeld, geen probleem.

Seca 3 kaart nieuw, werkt niet.
Nog steeds wachten tot ze nu eens een goeie versie maken voor de azbox.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem op dit moment met een sab ultimate is dat hij max 40 kaarten aan kan. Dus als je connect met een server met meer dan 40 shares zal het beeld zwart blijven of zal hij zeggen dat het kanaal gecodeert is. Mijn oplossing was door er voor te zogen dat er in hop1 maar max 40 shares zittenen dan de f regel aanpassen in de server zodat hij alleen maar kijkt naar de shares in hop1.

 

Ik ben hem hier aan het testenen heb gewoon beeld al bijft hij op dit moment nog af en toe stil staan, maar er zal binnenkort eenupdate komen waar dit probleem opgelost zou moeten zijn. Ook zul je dan volledig gebruik kunnen maken van de server en is er geen beperking meer wwat betreft het maximaal aantal shares die je hebt in de server

 

greetz Patrick

VU+Duo2 (2xs2+2xDVBC) (OpenPLI) + Vu+ Solo SE v2 (Dual C) (OpenPLI) + DM800HD se (OpenPLI 4.0) + DM One UHD Combo

Triax 80CM Multifeed  (13-19-23-28)  Ziggo (Full Package)  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb momenteel een SAB Ultimate Super HD staan met daarop software 105.03 en CCCam draait daarop héél instabiel.

 

Hij verliest de connectie met de server, beeld blijft stilstaan of gewoon zwart. Denk idd dat wachten op een stabiele versie de enige oplossing is.

SAT: momenteel niets meer 😞

Kabel: Telenet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag 's de laatste versie er op gezet en ik moet zeggen, het wordt wat!

Duurt 2 sec voor er beeld komt, maar het komt, en blijft stabiel.

Alleen Film 1.1 en 1.2 willen nog niet vreemd genoeg, en XXX crashte.

Ook geen Mezzo, maar voort de rest deed bijna alles het.

We gaan vooruit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 jaren later...

bezit nu ok zo.n ontvanger maar is daar een ccam nog voor te krijgen .

zie wel iets bij dvb maar kom dan uit bij netwerk en home share maar helaas kan ik daar niks mee

zag bij een andere recierver gewoon ccam .heel simpel de id ww en server .maar bij de sab is dat niet mogelijk .

kom er niet goed uut .

ongewijfeld weten  jully  meer .

Link naar reactie
Delen op andere sites

bezit nu ok zo.n ontvanger maar is daar een ccam nog voor te krijgen .

zie wel iets bij dvb maar kom dan uit bij netwerk en home share maar helaas kan ik daar niks mee

zag bij een andere recierver gewoon ccam .heel simpel de id ww en server .maar bij de sab is dat niet mogelijk .

kom er niet goed uut .

ongewijfeld weten  jully  meer .

Draait prima als client hier. Oscam server op een Raspberry Pi..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...