Ga naar inhoud


IncubusCamd 0.85 released!!!!


bash!

Aanbevolen berichten

20/06/2009, V0.85

- deleted old priority system for caid, now will be used firstly the prio and then a cycle selection

- SID in hex value instead of dec one

- fixed some bugs on caid ecm parsing

- fixes for stability/less-crashes (crashes were made by the pmt handling, using pmt file wich the writes is slower than the channel change,

now should be fixed in almost all cases)

- still open the 2.1.1 protocol support and previous version

- fixed a bug on reading keys for the internal emulator, now also unsupported softcam.key files are skipped in the unknown fields

(read the softcam.key file to see how to build a new one)

 

I think i need to explain something about last releases:

incubusCamd is born for cuberevo models, no other models are supported by my choiche.

I saw many tries to crack the cam... well, do as you like but do not associate stability problems to the cam, because stability

is tested only on cuberevo. Before open your mouth close your eyes and hope!

If you want to report any kind of bugs use usual international places, i will read them, but report only cuberevo bugs.

I don't mind about other boxes and on cuberevo for sure the connection shouldn't be lost after few minutes, this is caused by a low

level management of the protocol wich causes many bugs on all other boxes.

So to all people claiming about incubusCamd: I hope you could live 100 years to be able to ever see me enjoy.

 

 

Te vinden bij Denktenk!

 

Gr,

 

BaZ

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Link naar reactie
Delen op andere sites


20/06/2009, V0.85

- Oud prioriteits systeem voor CAID verwijderd. Nu gebruikt hij eerst de Prio en daarna de roulerende seectie.

- Service ID (SID) wordt nu in Hexadecimaal weergegeven in plaats van decimaal.

- Enkele bugs op CAID ECM ontleding opgelost

- Stabiliteits fixes! Minder crashes! (werden veroorzaakt door PMT afhandeling. Gebruik van de PMT file waarbij het schrijven langzamer was dan het schakelen van kanaal zou nu in bijna alle gevallen gefixt moeten zijn.

- Nog steeds ondersteuning voor CCcam 2.1.1 en lager protocol.

- Bug opgelost bij het lezen van keys van de interne emulator. Nu worden onbekende velden (regels?) in de softcam.key bestanden genegeerd. Kijk in de softcam.key file hoe je een nieuwe kunt maken die wel ondersteund wordt.

 

Verder wil ik graag het volgende uitleggen:

IncubusCamd is geboren en ontwikkeld op de Cuberevo ontvangers. Ik heb er niet voor gekozen support te geven voor elk type ontvanger.

Ik heb verschillende pogingen tot het kraken van de CAMD gezien. Doe wat je wil, maar zeur niet over instabiliteit op andere ontvangers, want incubusCamd wordt door mij alleen getest op de CubeRevo ontvanger. Voor je iets te zeggen hebt probeer het en hoop of het werkt.

Als je bugs wil rapporteren kan dit in de bekende internationale fora. Ik zal ze lezen, maar aub alleen bugs op CubeRevo melden!

 

Ik kan er niet veel doen aan instabiliteit op andere receivers, maar op de CubeRevo zou de verbinding niet na enkele minuten onderbroken moeten worden. Dit wordt veroorzaakt door een low level management van het protocol wat voo veel bugs op andere platforms zorgt.

 

Iedereen die iets te roepen heeft over IncubusCamd: Ik hoop dat je nog 100 jaar leeft om mij ooit te zien genieten.

 

---- Einde vrije vertaling ---- smile

 

Dus.. even zitten vervelen.. had hem er beter in de tussentijd in kunnen zetten, maar gun ook de minder goed engels sprekenden een goede duidelijke omschrijving. Doe er je voordeel mee.. of niet natuurlijk wink

 

 

Nog steeds te vinden bij Denktenk!

 

Gr,

 

BaZ

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan iemand helpen met de config, ik wil connecten met CCcam. Oudere versies van IncubusCamd is wel gelukt. Maar met de nieuwe versie lukt het niet.

 

Kan iemand een config plaatsen of eventueel via PM sturen?

VU+ DUO 500 GB met open PLI, Triax 78 cm schotel met DUO Qaud LNB.

Openbox S9 met Triax 64 cm schotel, DUO Twin LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk weer een versie die het bij mij goed doet.

Ik draaide nog op versie 080 omdat latere versies sommige kanalen niet wou openen.

Nu opent hij alles zoals het moet en draait nog stabiel ook.

Lof Lof Lof.

 

Wat de config betreft,

Niet de oude config (tenminste van 080) gebruiken.

Pak gewoon de bijgeleverde config file.

Kopieer de regel die je gebruikt in oudere versie.

Plak hem in de nieuwe file daar waar hij hoort te staan en dan moet hij het doen.

Hier tenminste wel.

 

Gr Cb1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lodie
Luke-san erg nuttige bijdrage van je mad

Kraak niet iemand af die ander probeert te helpen!

Lodie


Af en toe een grapje kan geen kwaad dacht ik zo, of zijn we inmiddels zo verzuurd geraakt?

@GeniusX : Ik hoop dat je het niet tegen mij hebt want dan slaat je posting helemaal op niets en had je zelfs niet moeten reageren. Dit is even onzinvol en een poging om te flamen op andere boards.

Ik heb veel respekt voor de makers van alternatieve software, plugins en andere mensen die er hun tijd insteken om dingen op te lossen waar de fabrikant dikwijls zijn voeten .... .

De plugin werkt perfect enkel de bijgevoegde, en zeker niet oude conf file, aanpassen
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

hij is er hier mee gekapt. Herstarten van de box helpt heel even, en herstarten van de cam helpt ook een beetje.

 

Ik heb 82 er even in gezet, op een rustig tv moment maar eens kijken wat er aan de hand is.

 

groet,

 

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm vreemd.

Ik kon hiervoor alleen maar 080 draaien.

Andere die gaven niet alle kanalen die ik wou en liep ook regematig vast terwijl anderen er blijkbaar geen last van hadden.

Deze 085 draait hier als een tierelier en nu bij jou niet.

Gebruik je wel de config file geleverd bij deze emu?

Alleen even de regel kopieren die je in de andere config had staan en hier in plakken.

 

Gr Cb1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast codegreen

ik hoop dat ik dit mag vragen ,

maar ik ben er een mooie tijd mee bezig , maar krijg de ned film kanalen niet open ... wie kan mij helpen aan een goeie .prio

 

vriendelijke groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: codegreen
maar krijg de ned film kanalen niet open ...

vriendelijke groet


En daar heb je een abonnement op ? En je draait met incubuscamd 0.85 ?
En welke ontvanger heb je ? Een Ipbox 900 ?

Met vriendelijke groet, paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...