Ga naar inhoud


DR.HD de F16 Ontvanger


Snuffer

Aanbevolen berichten

Deze machine is nog niet leverbaar ik hoop volgende week de eerste 2 exemplaren te mogen ontvangen hiervan.

 

Dit is inderdaad een feedhuntmachine 4:2:2 is er helaas nog niet maar dat heeft alles te maken met de chip. Ik hoor u zeggen maar de AZBox dat ja die chip kan het maar die kan weer andere dingen niet.

 

Info over de Tuner voor de kenners onder ons:

We use the ST solution: DNBU24511IST, STV6110A

demodulator STV0903B

It can do the DVB-S2 blind scan.

 

 

Er staan er een paar bij de Europeese dealer in Ierland die voor de importeurs zijn de eerste verkoop uitleveringen aan de landelijke importeurs zullen volgen als hij geheel klaar is.

Tevens zijn er in Nederland nog geen dealers dus zal verkoop via Importeur gaan lopen in het begin.

Antwoord van vele handelaren ach we hebben al zo veel merken.

 

Er wordt nog aan de software veranderd maar in grote lijnen is het klaar.

 

Ron/Snuffer

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Even een update:

 

Software voor blindscan is aangepast.

En er is nu een signaal tone for het afstellen van de Sat.

Deze toon werkt alleen op de sat die je wilt dus b.v. 19.2 Astra dan geeft hij alleen op die sat een beeb en hoe sterker het signaal hoe harder de beeb.

Is voor elke sat in te stellen

Tevens kan hiermee straks de fibo-box gebruikt worden om 100% autosearch en tracking te doen.

 

Verie 1.18 wordt nu vertaald in normale talen

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Info over de Tuner voor de kenners onder ons:

We use the ST solution: DNBU24511IST, STV6110A

demodulator STV0903B

It can do the DVB-S2 blind scan.

 

 

Gezien de STV6110A en STV0903B en dat blindscan doet zal waarschijnlijk de sharp of serit dvb-s2 tuner blikje gebruikt worden?

 

Snuffer, ik kan je meedelen dat over een jaar zal bijna alle nieuwe receivers blindscan en 4:2:2 hebben.

Gezien bijna alle nieuwe chips YCbCr ondersteunen.

 

 

 

 

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit een samsung tuner in. maar wel een sharp clone ha :D

Ja maar tot die tijd dat er dat is is dit dan toch een goede of misschien wel een hele goede machine voor de feedhunter.

 

Koop ik tegen die tijd wel weer een andere toch voor de prijs hoef je het niet te laten.

Misschien is de MAX er tegen het eind van het jaar nou als die beter is gaat deze wel weg of gewoon erbij de DVB-s machines hier gaan toch weg dus er zullen er toch een paar moeten komen haha

laat ze maar komen zou ik zeggen die met goede blindscan en 4:2:2

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze ontvanger toch gewoon de MaxDigital 225S, Technomate 6900 of Clark Tech 5000 HD combo.

 

Met andere woorden met de nieuwe firmware zouden deze ontvangers ook moeten kunnen blindscannen en 4:2:2 weergeven.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

4:2:2 kan niet maar er komt een model met nieuwe chip die het wel zou kunnen.

Sterker nog de software kan zelfs in een CT 5000 combo plus met enige aanpassing.

Als je een beetje googled vind je het zo dus eigelijk gewoon je CT 5000 combo omsetten ha.

Alleen de software is bter veel beter.

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net de laatste officieele versie van de F16 (1.16) "omgebouwd" naar mijn Clarke Tech 5000 Combo Plus. Eerste bevindingen:

 

- Het blindscannen gaat nog steeds maar met 4mhz stapjes.

- De spectrometer ziet er erg degelijk uit.

- De menustructuur van de F16 ziet er mijns inziens overzichtelijker en netter uit.

 

Wie interesse heeft kan de "gepatchte" firmware van mij krijgen.

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Juli wordt er een volgende reeks F16's gemaakt deze hebben een ander board met Chip.

Of die FW dan nog werkt weet ik niet wel is het volgens inwoners van Hong kong dat mogelijk 4:2:2 te zien.

 

Helaas hebben we dit al eerder gehoord dat 4:2:2 verhaal bij andere merken ook dus ik wil het eerst zien en denk met mij nog vele.

AZ kan 4:2:2 maar de blindscan is er niet dat is jammer wel denk ik dat we dit jaar nog ontvangers kunnen kopen met 4:2:2 en blindscan en een beetje snelheid ook.

Wie denkt daar ook zo over of anders over????????????

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Snuffer

Helaas hebben we dit al eerder gehoord dat 4:2:2 verhaal bij andere merken ook dus ik wil het eerst zien en denk met mij nog vele.
AZ kan 4:2:2 maar de blindscan is er niet dat is jammer wel denk ik dat we dit jaar nog ontvangers kunnen kopen met 4:2:2 en blindscan en een beetje snelheid ook.
Wie denkt daar ook zo over of anders over????????????


De behoefte aan een blindscan functie bestaat volgens maar bij een klein percentage van de eindgebruiker(-s) en dan metname de feedhunters onder ons.

Het over grote deel van de sataliet kijkers heeft daar geen behoefte aan en daarmee is volgens mij die 4.2.2 feeds ook beantwoord.

Als ik kijk hoeveel "feedhunters" op dit board zijn dan snap ik best dat die optie op de achtergrond raakt

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb je helemaal gelijk in, toch zjn er een aantal merken dat wel degelijk rekening houd met feedhunters en DX'ers kijk eens naar een Maxdigitaal met die 2100 software.

En de F16 heeft ook na een e-mail van Mij samen met Feedhunter Rini de software aangepast.

 

Ik snap ook wel dat een aantal er totaal geen brood in zien die gaan voor de grote massa maar vergeet niet dat feedhunters en mensen die er DX meedoen wel over het desbetreffende product spreken en dat is reclame die je nodig hebt als merk.

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe software voor de 119p dr. HD F16 HD F16

 

vertaling van rus. naar NL

veranderingen in de firmware:

Nieuwe infobaner kwaliteit in plaats van het signaal, en een lange lijn van de eigendomsoverdracht

Het opstarten van newcamd (of cccamd) zijn goed voor 24 of meer verschillende servers, maar het totale aantal servers niet meer dan 24 uur per dag bemand. caid:provid . 6 tabellen tegelijk gevuld filters caid: bieden.

Het opstarten van lijsten van kanalen met vooraf geselecteerde handmatig pidami gebruikt voor de kanalen, waar de dienstverlener is verplicht om de beroepsbevolking. ????????????

Werken bieden in groen zijn beschikbaar op de server bieden - in het rood zijn niet beschikbaar - wit

kans om op te draaien konekt al de servers van een enkele rekening

Heap mekih aanvullingen ???????????

alleen via seca en werkte "perfect"

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...