Ga naar inhoud


[TF5510PVR] Na opnamen programma niet meer te bekijken


TheLastHero

Aanbevolen berichten


Vermoeiend, steeds dezelfde vragen!

 

De TF kan maar één beeld tegelijk decoderen.

 

Als je naar een andere gecodeerde zender kijkt als je opneemt, wordt de opname gecodeert opgenomen. Als je die daarna kijkt, wordt die alsnog gedecodeert, tenzij je een nieuwe key van CD hebt ontvangen.

 

Als je dus met een TF gecodeert opneemt, moet je de decodeer tap gebruiken, of handmatig opnames decoderen.

 

En, je moet op de default tuner opnemen. Als je default tuner nr 1 is en je neemt op op nr 2, is de opname ook gecodeert.

 

En inderdaad, deze vraag is al tig keer gesteld en beantwoord.

 

Zucht...

 

Kijk ook eens naar Dreambox, die kan zoveel meer (tegelijk).

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TheLastHero
Dan heb ik er teveel voor betaald maar de mijne heeft dit toch echt gekost. Moet er wel bij vertellen dat dit incl 250 GB HD was.

Dit zegt meer over jouw schijnbaar slechte wijze van inkopen dan over Topfield want al zit daar een TB schijf in dan kost dit apparaat nog steeds geen € 800,=.
Volgens mij heb jij je een flink oor aan laten naaien.
Overigens gebruik ik mijn TF5510PVR al meer dan 5 jaar en dat ter vollen tevredenheid.
Ik zou willen dat alle andere TF producten deze kwaliteit zouden benaderen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Dit zegt meer over jouw schijnbaar slechte wijze van inkopen dan over Topfield want al zit daar een TB schijf in dan kost dit apparaat nog steeds geen € 800,=.

 

Jammer dat je me niet wil geloven maar dit heb ik toch echt bij Ziezotec in Zoetermeer er voor moeten betalen.

Manhattan MX starlight

IPBOX 9000HD plus

64 cm Triax schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TheLastHero
Jammer dat je me niet wil geloven maar dit heb ik toch echt bij Ziezotec in Zoetermeer er voor moeten betalen.

Ik heb ook niet geroepen dat ik je niet geloof, ik heb alleen gezegd dat jij dan veel te veel voor dit apparaat hebt betaald. Met een beetje 'rondkijken' had je deze ontvanger voor stukken minder kunnen kopen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dat moment niet. De enige sat winkel was deze in Zoetermeer. Verder was er geen sat winkel in de buurt. We hebben nog ff ergens gekeken maar werden daar zo schrofterig behandeld dat we daar boos zijn weggelopen.

 

Moet me zelf ff corrigeren, de ontvanger kosten me 700 euro.

Manhattan MX starlight

IPBOX 9000HD plus

64 cm Triax schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...