Ga naar inhoud


Kom er bij Sat4all niet meer op, waarom niet ??


prutsie

Aanbevolen berichten

Kennelijk heeft er iemand op een verkeerd knopje gedrukt, ik kom er bij Sat4all niet meer op. Niet meer schrijven, maar ook niet meer lezen.

Via een remote desktop op de zaak, of een rdp via mijn pc thuis werkt het wel. Ook via een proxyserver in China werkt het, maar niet via mijn IP in Letland frown

Mijn IP is 78.84.125.250

Als iemad hier eens naar zou kunnen kijken, via rdp of proxy werkt het ook gelukkig maar het wordt er niet sneller op natuurlijk.

 

groeten,

Peter.

 

 

knip----

IP Address 78.84.125.250

Host 78.84.125.250

Location LV, Latvia

City Aizkraukle, 01 -

Organization Address pool for LTC-HOME customers

ISP SIA Lattelekom

AS Number AS12578 LATTELEKOM-APOLL

plak----

 

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Prfzzz, Lattelecom een brief "op poten" geschreven.

Maar eens kijken of er uberhaupt antwoord op komt. Op zich vreemd, het is de grootste en verreweg de beste provider daar.

Het IP adres welke ik heb opgegeven is trouwens een algemeen adres welke wordt gebruikt voor wireless 3G internet. Daar al de normaalste zaak van de wereld.

 

Alla, nu weer lekker thuis, hier werkt het tenminste....Ook zonder rdp geneuzel....

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...