Ga naar inhoud


Hadu, CCCam client plugin voor Windows


moonchild

Aanbevolen berichten

windows7 zal gegarandeerd een bijkomend probleem zijn

daar er met zo weinig ervaring met dat besturingssysteem nog niet bekend is wat er allemaal weer voor onzinnige veiligheden opgenomen is en hoe dat als gebruiker aan te passen is.

 

wat je probleem is, kan men dus sowieso niet direkt achterhalen

wat je kunt testen is een ander systeem en/of besturingssysteem

 

ook onder windows7 kun je virtualbox gebruiken (van SUN) om een virtuele partitie met een ander OS aan te maken en dus niet als multiboot maar tegelijkertijd een ander systeem te gebruiken voor oudere software/applicaties

 

de hadu.dll is wellicht een clever geschreven bestand (voor XP en Vista) dat misschien net in windows7 fouten genereert die ertoe leiden dat niets aan uitvoer en verwerking tot stand komt.

 

ciao

Ride Like The Wind

Christopher Cross

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

uh echt?

BokkieBok,

juist door 6 maal installeren van dvbviewer en de aan"vink"bare opties te hebben getest bleek hier helemaal geen CI gebruiken tijdens setup wizard het te doen werken.

 

moet ik wel vermelden dat ik kaart in dreambox heb en dus een Lanshare zoals al geschreven instel.

 

gisteren heb ik na ontvangst van nieuwe skystar2 pci dat "zonder CI" meteen aan het werken gekregen.

 

vreemd dat het dus werkt als jij schrijft dat dit WEL moet?

 

ciao

Ride Like The Wind

Christopher Cross

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Spiderman1974
Ik heb een screenshot toegevoegd, misschien dat het dan duidelijk wordt voor jullie wat het probleem bij mij is.
Kan het misschien ook een probleem zijn dat ik met Windows 7 werk?

Ik gebruik ook Windows 7 met DVBViewer en dat werkt naar behoren ik heb bij de zenders welke ik share vanaf mijn kaartje een vinkje staan bij sleutel en de server info ingegeven zoals jullie ook al hadden.
Dus windows 7 mag het probleem dus niet zijn.

Ik heb alleen de HADU plugin in een mapje staan van MDPlugin onder dvbviewer dir.
En onder plugins de SoftCSA en een X10remote plugin ik heb wel eens geprobeerd de SoftCSA weg te halen maar dan kwam de HADU plugin ook niet meer in beeld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werkt DVBViewer Pro 3.2.1 (en ook BETA 3.2.1.25) probleemloos onder Win7 met de HADU client in de Plugins map. SoftCSA/MDPlugins is niet nodig voor HADU. Het vinkje voor een CI plaats je onder opties/hardware.

 

Grtz

JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals jullie wellicht al gelezen hebben weten jullie dat ik deze plugin onder Windows 7 niet aan het draaien kreeg. Nu heb ik Windows Vista SP2 geinstalleerd en de plugin draait nu perfect.

 

Nu blijft bij mij de vraag hangen, waarom draait deze plugin bij sommige mensen wel op Windows 7 en bij mij en wellicht ook nog anderen niet??

 

Maar goed, het belangrijkste is dat de plugin draait??

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik wil jullie bij deze nog even bedanken voor jullie hulp, was er even een paar dagen mee gestopt zag het niet meer zitten.

Heb vandaag Dvbviewer pro gekocht en het draaide binnen 5 minuten. Ik probeerde het met dvbviewer die werd meegeleverd

met de Skystar 2hd en dat lukte niet. Het loopt nog niet super maar dat kan aan de drivers liggen, je ziet als het snel gaat dat hij het bijna niet bijhoud.

 

Groeten Giel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik gebruik Hadu voor mijn cccam server waar mijn ziggo kaart in zit. Zo kan ik op al mijn mediacenters in huis tv kijken via dvbtvsource met hadu.

 

Alleen mijn ziggo kaart krijgt geen updates meer, is dat in te stellen dat cccam ze via hadu door krijgt?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...