Ga naar inhoud


Meer mensen naar AC/DC geweest ?


RobinHood

Aanbevolen berichten

Al weer 2 dagen geleden, maar ben nog steeds onder indruk van het concert in Arena van deze oude rockers. Twee uur stampende muziek, show waar je U tegen zegt. Ik stond vooraan, daar was geluid perfect. Ben oude zeur, maar als ik niet klaag, dan is het ook goed! Denk dat het verder op wel weer slechter was, net zoals bij alle andere concerten.

 

Trouwens bereslecht geluid bij de voorprogramma's, ramp!

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites


Drie klanten van mijn cafe waren geweest en kwamen met knipperende horentjes binnen. ook zij waren uitermate tevreden over het concert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag gisteren in dat flauwe "De zomer draait door" dat die gozert van AC/DC in het slaperige durpske Aalten woont!

 

How low can you get? :D

 

Je zal er maar naast wonen, hij moet toch oefenen hé!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je er naast woont is het denk ik toch nog een kwartiertje lopen.. dus die zullen er niet veel last van hebben! smile

 

Ik ben afgelopen jaar in rotterdam geweest en het was inderdaad een fantastisch concert.. alleen de intro was al erg indrukwekkend!!!

 

Zelfs het geluid was achterin ook nog redelijk hoorde ik.

 

Gr,

 

BaZ

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast decodertje
Origineel bericht van: Neptunus
Ik zag gisteren in dat flauwe "De zomer draait door" dat die gozert van AC/DC in het slaperige durpske Aalten woont!

How low can you get? :D




hoger en dan jou met je opmerking. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Iki ben blij dat me deze rot-herrie bespaard is gebleven.

Als je mij naar zo´n "concert" wilt hebben dan zullen ze me daar een hoop geld voor moeten betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: decodertje
Origineel bericht van: Neptunus
Ik zag gisteren in dat flauwe "De zomer draait door" dat die gozert van AC/DC in het slaperige durpske Aalten woont!

How low can you get? :D




hoger en dan jou met je opmerking. :D


Och ja, ik woon zelf in een nog veel slaperiger Gelders durpske, dus enige zelfspot is mij niet vreemd hoor! blush

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast philisatter

Ik woon ook in een slaperig Gelders durpke.

Maar die kerel heeft in Aalten wel een enorme keet gebouwd. Kom er af en toe wel eens voorbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast philisatter
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Iki ben blij dat me deze rot-herrie bespaard is gebleven.
Als je mij naar zo´n "concert" wilt hebben dan zullen ze me daar een hoop geld voor moeten betalen.

Nou Fred, je moet dat een keertje meegemaakt hebben, das wel kicken hoor zo hard :D
Ik moest jaren terug naar de Jaap Eden hal in Amsterdam samen met een collega om daar Marshall versterkers af te leveren. Mijn werkgever stond erop om erbij te blijven, we kregen een Stage pas en konden ook achter de bune komen. Prachtig om te zien hoe een geoliede machine dat is op de achtergrond. In het voorprogramma speelde toen nog Judas Priest, toen stond de Master volume op 6, maar toen AC/DC opkwam(met dat mannetje met die rugzak) werden de schuiven naar 10 gezet (bijna 100db op 10 meter afstand van de speakers!). En mooi dat dat nog klonk, niks "sustainen" van het geluid maar nog prima hoorbaar zonder rondzingen oid. Sustainen van het geluid is dat het geluid uit een grote muur van geluid lijkt te komen. Maar hier hoorde je toch nog de dynamiek in het geluid.
In die tijd hadden ze 30kw aan geluid staan, dat zal nu wel meer zijn denk ik.
Ik ben nog door dát optreden een fan van hardrock gebleven, zei het dat ik nu wel aan mijn oren denk, die wil ik niet verpesten wink Ik droeg toen ook wel oordoppen smirk


Ik zie dat ze nog steeds op Marshalls spelen.. Kan ook niet anders, die prachtige buizensound!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, dus jij bent de schuldige van mijn gehoorbeschadiging :D

 

Dat optreden in de Jaapedenhal met Judas Priest ben ik ook geweest. Moet ergens in de jaren tachtig geweest zijn.

 

Maar vergeleken met de muziek waar ik nu naar luister zijn AC/DC en Judas Priest toch wel een stelletje mietjes.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Maar vergeleken met de muziek waar ik nu naar luister zijn AC/DC en Judas Priest toch wel een stelletje mietjes.

 

Alleen Rob is toch een mietje :D

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Ik zag gisteren in dat flauwe "De zomer draait door" dat die gozert van AC/DC in het slaperige durpske Aalten woont!

How low can you get? :D

Je zal er maar naast wonen, hij moet toch oefenen hé!


Fietst ook gewoon door het dorp enne ze hebben een AH waar hij gewoon met zijn karretje in de rij voor je staat.

Onder het motto doe maar gewoon,valt niemand hem lastig net als de andere local heros Guus Hiddink en Robert Geesink die we ook geregeld spotten .

onmundig heavig volk hier
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...