Ga naar inhoud


Michael jacson hartaanval ?? Overleden :-(


Alventali

Aanbevolen berichten


  • Reacties 159
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Murdock
En toch komt dat wel vaker voor hoor...

Ja, inderdaad.
Maar heb jij er wel eens op gelet hoeveel mensen er met 1 bruin en 1 blauw oog rondlopen? Dat dat in beide ogen gebeurd is nog veel zeldzamer (en dan moet je meen ik nog altijd een gen voor blauw hebben).
Om blauwe ogen te krijgen moet je zowel van je vader als van je moeder het gen voor blauw krijgen, tot nu toe lijkt het er niet op dat dit gen in de familie Jackson aanwezig is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Amager95
Origineel bericht van: satvet
Zag toevallig wat "gezinsfoto's" in de Teletoeter.
Hoe "zijn" kinderen, blond haar en blauwe ogen bij zijn "dochter"?

Genetisch gezien HOOGSTonwaarschijnlijk dat hij echt de vader is!


ben jij de vader dan? :D


Tsja, met die banken van tegenwoordig...........
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satvet
Origineel bericht van: Murdock
En toch komt dat wel vaker voor hoor...

Ja, inderdaad.
Maar heb jij er wel eens op gelet hoeveel mensen er met 1 bruin en 1 blauw oog rondlopen? Dat dat in beide ogen gebeurd is nog veel zeldzamer (en dan moet je meen ik nog altijd een gen voor blauw hebben).
Om blauwe ogen te krijgen moet je zowel van je vader als van je moeder het gen voor blauw krijgen, tot nu toe lijkt het er niet op dat dit gen in de familie Jackson aanwezig is.


Heb jij wel eens Aboriginal kinderen gezien? Als kind hebben ze vaak blond haar, met een donkere huidskleur dus. Later wordt het haar donker.

Maar goed in de wereld waar iedereen reist, en zelfs daarvoor al met slavernij en verplaatsing van gevangenen (Australie) zijn er vele gemengde huwelijken ontstaan. Daardoor ontstaan er gemixte kinderen.
Neem Nederland maar eens met haar koloniale verleden in Indie. Zoveel mensen lijken blank te zijn, maar zie je een ouder van hem of haar, dan zie jij dat deze persoon een Indisch verleden en afkomst heeft.
Als deze persoon kinderen krijgt met iemand van een gelijksoortige afkomst dan kan het kind zelfs donkerder zijn dan de ouders.

Dus de lichte huidskleur van Paris Jackson is voor mij helemaal niet zo vreemd. Trouwens haar tante Janet is ook behoorlijk licht van huidskleur.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Ach, wat maakt het uit of hij de biologische vader is of niet. Hij heeft deze kinderen opgevoed en liefde gegeven als zijn kinderen en deze kinderen hebben dit ook zo ervaren dat het hun vader is.

 

Al kwamen ze van de maan alwaar hij de moonwalk heeft geleerd wat maakt het uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet niet alleen naar 1 of 2 kenmerken kijken, er is een heel rijtje, oogstand, neus, jukbeenderen, kaaklijn, oorlellen, huidkleur, huidtype enz. enz. die genetisch bepaald zijn.

Ik zal niet alles precies uit de doeken doen (de laatste keer dat ik dat deed op een verjaardag ontdekte iemand dat moeders een keer vreemd gegaan was sick ).

Maar alles te samen genomen ...........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat

Dergelijke topics draaien altijd uit op hetzelfde, nl verschil in mening over:

 

1. het was een ikoon vs het was een achterlijke

2. zijn muziek was veelbetekenend vs het was notenherrie

3. het is een gemis vs een schone opruiming

 

En helaas moeten dan tig mensen hun mening geven. sleep

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hummiesat
Dergelijke topics draaien altijd uit op hetzelfde, nl verschil in mening over:

1. het was een ikoon vs het was een achterlijke
2. zijn muziek was veelbetekenend vs het was notenherrie
3. het is een gemis vs een schone opruiming

En helaas moeten dan tig mensen hun mening geven. sleep



Jij ook begrijp ik.

Wiljo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat

Inderdaad, mijn mening dat topics als deze uitdraaien op nikszeggend gekissebis en binnen no time zwaar of topic gaan.

 

Kortom totaal overbodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...