Ga naar inhoud


Michael jacson hartaanval ?? Overleden :-(


Alventali

Aanbevolen berichten

Gast Pedro Newbie

Hier een voorbeeldje van (wat mij betreft) een van de vele juweeltjes van songs.

 

 

Muziek kan vele wonden helen en ik ben ervan overtuigd dat MJ dat bij velen heeft bewerkstelligd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 159
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zag net een clipje van MJ dansend tijdens een repetitie, twee dagen voor zijn dood. Je ziet een vijftig jarige artiest dansen op een manier die de meeste twintig jarigen hem niet nadoen. Ja, hij was een showman en artiest pur sang, geen twijfel mogelijk. Ik heb de indruk dat hij tijdens een optreden echt helemaal tot leven kwam, en alles er uit gooide wat hij in zich had. Een groot verschil met de onzekere vreemde verlegen en ongelukkige privé persoon. Die tegenstelling is de tragiek van MJ.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: grunnsat
Zag net een clipje van MJ dansend tijdens een repetitie, twee dagen voor zijn dood. Je ziet een vijftig jarige artiest dansen op een manier die de meeste twintig jarigen hem niet nadoen. Ja, hij was een showman en artiest pur sang, geen twijfel mogelijk. Ik heb de indruk dat hij tijdens een optreden echt helemaal tot leven kwam, en alles er uit gooide wat hij in zich had. Een groot verschil met de onzekere vreemde verlegen en ongelukkige privé persoon. Die tegenstelling is de tragiek van MJ.


Dat stukje was op het journaal, een repetitie van twee dagen voor zijn dood, zag er weer erg strak kwalitatief hoogwaardig uit.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

@aaank

 

 

Ik vraag me af hoeveel mensen de muziek in zijn gegaan en daardoor niet een verkeerde kant dankzij zijn muziek.

 

Dus als ik het goed begrijp zijn er met dank aan MJ minder criminelen/drugsverslaafden etc.

Zijn invloed reikt wel heel ver,is nieuw voor mij.

Maar ik denk dat ieder mens tegenslagen heeft in het leven de een misschien meer dan de andere, maar als je er dan voor kiest om het verkeerde pad op te gaan of niet is dat toch een eigen keus los van muziek van MJ.

 

Wiljo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aaannk
Dus als ik het goed begrijp zijn er met dank aan MJ minder criminelen/drugsverslaafden etc.
Zijn invloed reikt wel heel ver,is nieuw voor mij.
Maar ik denk dat ieder mens tegenslagen heeft in het leven de een misschien meer dan de andere, maar als je er dan voor kiest om het verkeerde pad op te gaan of niet is dat toch een eigen keus los van muziek van MJ.

Wiljo


Ik zie dat je erg je best doet om het te begrijpen...

Stel je voor je bent boos. Je wilt iets kapotmaken. Je hoort toevallig muziek van MJ. Het kalmeert je. Voortaan zul je misschien een plaat van hem opzetten ipv iets kapot te maken.

Ik kan je nog wel een paar voorbeelden geven... maar ergens denk ik dat ik mijn tijd verdoe.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Wat mij hier opvalt is dat feiten en meningen (en emotie) door elkaar worden gehaald, iemand die MJ maar niks vond heeft moeite zijn rol in de popmuziek en clipcultuur te erkennen.

Maar het is een feit dat bijvoorbeeld:

- hij voor een cultuuromslag bij MTV heeft gezorgd
- een unieke dans stijl had
- hij niet is veroordeeld voor welk misbruik dan ook
- er van de slecht verkochte albums nog steeds beduidend meer werd verkocht dan van goed verkopende albums van menig ander artiest
- vul maar feiten aan want er zijn er vast meer.......

Ik ben geen echte fan maar ik kan wel de feiten van de meningen onderscheiden.


Waarschijnlijk de Amerikaanse MTV dan, want MTV is met MTV Europa pas in 1987 begonnen. http://nl.wikipedia.org/wiki/MTV_Europe
In Europa had je natuurlijk wel Music Box en Sky Channel. Voor Nederland dan AVRO's Top Pop en van de Tros ook nog (kan niet op naam komen).
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik kan je nog wel een paar voorbeelden geven... maar ergens denk ik dat ik mijn tijd verdoe.

 

Sjattuh

 

Nee je verdoet je tijd niet, je hebt tijdens het schrijven van deze email gelukkig niets kapot gemaakt, of iemand wat aangedaan.

Dus de muziek van MJ en het schrijven van een bericht bij o.a. dit forum voorkomt een hoop ellende!

 

Zorg voor nuttig of prettig tijdverdrijf zonder anderen daarbij te storen zou het credo kunnen zijn.

 

Wiljo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ronaldinho-
Hij heeft voor de derde wereld HEEL veel betekend!! Meer als welk artiest dan ook!!!


Kom net terug uit duitsland en heb daar de Bildzeitung gezien van vandaag met hem alleen op de voorpagina dat hij als een farao in een gouden kist zou worden begraven. Nou, die kosten kunnen ze ook beter naar de derde wereld doen. Een keer is het goed. Hij heeft idd veel gedaan in de muziekwereld maar is voor mij toch echt geen heilige, maar een mens zoals iedereen. Elk mens heeft wel zijn specialiteiten.

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast philisatter
Origineel bericht van: Fiene56

Kom net terug uit duitsland en heb daar de Bildzeitung gezien van vandaag met hem alleen op de voorpagina dat hij als een farao in een gouden kist zou worden begraven. Nou, die kosten kunnen ze ook beter naar de derde wereld doen. Een keer is het goed. Hij heeft idd veel gedaan in de muziekwereld maar is voor mij toch echt geen heilige, maar een mens zoals iedereen. Elk mens heeft wel zijn specialiteiten.


Daar kan ik in mee gaan! Het is genoeg geweest!
Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.vandaag.be/entertainment/10165_michael-jackson-wordt-zonder-hersenen-begraven.html

http://www.vandaag.be/entertainment/10217_dwaalt-geest-van-michael-jackson-rond-in-neverland.html

 

Wat een smeulende geilemedia troep !!!!

Watallemaal verzinnenom in (w)aandacht te komen

Nog NOOIT (opzo'n korte periode)

zoveel(w)aandacht besteedaan iemands'dood !!

Ziekelijk gewoonweg hoe doodwordt gebruikt !!

Brood & dood !!!!

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...