Ga naar inhoud


Michael jacson hartaanval ?? Overleden :-(


Alventali

Aanbevolen berichten

Natuurlijk wordt zijn dood in de media helemaal uitgemolken,zelfs geruchten zijn " breaking news "....waarom : omdat het nu verkoopt en over een paar weken/maanden niet meer.

 

Ik ben zelf nooit echt een fan geweest en kijk en luister niet naar elk nieuwsfeitje de laatste 14 dagen. Morgen wil ik wel de memorial zien,het is toch een legende die geeerd word door ( sommigen voor commercieel gewin ) artiesten.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 159
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Fiene56
Origineel bericht van: Ronaldinho-
Hij heeft voor de derde wereld HEEL veel betekend!! Meer als welk artiest dan ook!!!


Kom net terug uit duitsland en heb daar de Bildzeitung gezien van vandaag met hem alleen op de voorpagina dat hij als een farao in een gouden kist zou worden begraven. Nou, die kosten kunnen ze ook beter naar de derde wereld doen. Een keer is het goed. Hij heeft idd veel gedaan in de muziekwereld maar is voor mij toch echt geen heilige, maar een mens zoals iedereen. Elk mens heeft wel zijn specialiteiten.


en wat als die Michael J. bij zijn voor de hele wereld online afscheid / eerbetoon uitzending nu op staat uit zijn gulden kist?

sta je wel gek te kijken met de "thriller video" in het geheugen.

we gaan wellicht nog effe door als iedereen de uitzending gezien heeft
met of zonder Michael J. cool

ciao

MMm Sky Scrapers I Love You

Underworld

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vincent1971
Wel bijzonder..op een gegeven moment op sbs-6 reclame bij de memorial...op nederland-3 geen reclame..tja..triest hoor.


Nog even geduld,,

Het SMS nummer staat bij SBS al klaar... sick


Of je nu wel of niet van MJ zijn muziek of persoon houd,

Enige vorm van respect of medeleven vanuit omroepen zo gepast zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast decodertje
Origineel bericht van: Satdorus
Nee, die leiperds van shownieuws SBS6 die door de stilte (respect) heen begonnen te zeveren. Wat is het toch ook een k*t zender.



yip ik geef je gelijk.

sbs6 no respect
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zat eerst sbs6 te kijken en irriteerde me al aan al die reklames.

gelukkig kon ik verder zappen naar ned 3.

 

het is nog steeds een beetje onwerkelijk dat hij er niet meer is eigenlijk.

ik vindt het persoonlijk een groot gemis om hem niet meer zo nu en dan op tv te zien ouder worden.

 

erg jammer en triest.

 

R.I.P michael jackson...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast philisatter

Wat een circus! Kompleet overdone!

Natuurlijk heb ik respect voor hem.

We stevenen dadelijk af op meerdere "Jackson-like-Funerals". Let maar es op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Vond het juist wel meevallen het circusgehalte.

Zeker als je deze herdenking vergelijkt met de uitzending/herdenking destijds van André Hazes.

En laten we wel wezen ik kan André Hazes nou niet echt op gelijke hoogte stellen met Michael Jackson (niets ten nadele van André overigens).

 

Al met al vond ik het een waardige herdenking

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vond het ook nog wel meevallen,ik had er eigenlijk meer van verwacht.

Het enige wat me stoorde was dat zijn dochtertje een paar zinnen moest en zouzeggen !

 

" blij dat Tonskiduch geen gelijk kreeg " :-)

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij verbaasde was dat er geen SMS-belspel was crazy

 

 

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Ik heb er ook naar gekeken en ik vond het erg mooi. Moest ook wel eens een traan wegvegen.

Ik ben altijd al erg een fan van dit soort Motown muziek geweest en nog steeds trouwens.

 

Dat "Brothers" en "Sisters" gedoe...dat doen negers nou eenmaal. Dat is heel normaal.

Ben vaak in Afrika geweest en daar ben ik ook altijd iedereen z´n brother. Dus ik groet dan altijd terug met de spreuk: "Hello my brother from another mother"..! :D

 

Ik vond de beelden erg mooi, prachtig die rode rozen op die gouden kist. En alles werd life gezongen. Heb de versterker goed hard gezet.

Het was zeker geen circus, maar alles was heel gepast.

 

Wie gaat er dan ook naar die SBS6 kermis zender zitten kijken. Ben je echt zelf schuld. Dat die het in hun achterlijke hoofd gehaald hebben om er ook nog reklame door te joekelen...dat zegt genoeg over die patat zender.

 

De André Hazes begrafenis was wel één grote kermis en niet te vergelijken met deze Memorial. Dat zal wel op SBS6 te zien geweest zijn.

André Hazes met Michael Jackson te vergelijken? Daar kan ik alleen maar om schaterlachen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...