Ga naar inhoud


Michael jacson hartaanval ?? Overleden :-(


Alventali

Aanbevolen berichten

Gast hummiesat
Origineel bericht van: Amager95
Maar volgens jouw redenering zou je dus niemand meer mogen herdenken als hij of zij komt te overlijden. Absurd is dat. Dat zou betekenen dat die persoon niets zou hebben betekend. Nou dat heeft Michael dus wel.

Je begrijpt me dus duidelijk niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 159
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: S40

Pas echt beroemd?
Leef je ergens in een grot ofzo?
Michael is,sorry was 1 van de grootste zanger aller tyden.



Niet helemaal met je eens hier.

Zoals ik al voorheen heb vermeld heb heeft hij twee hele goede solo albums gemaakt en dat was 27 jaar geleden, ''BAD'' vind ik een slap aftreksel van ''THRILLER'' en alles hierna is nagaborduurt op het grote succes van toen.


''1 van de grootste zanger aller tyden'' zou ik veranderen in artiest want dat was hij zeker.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hagar
Origineel bericht van: S40

Pas echt beroemd?
Leef je ergens in een grot ofzo?
Michael is,sorry was 1 van de grootste zanger aller tyden.



Niet helemaal met je eens hier.

Zoals ik al voorheen heb vermeld heb heeft hij twee hele goede solo albums gemaakt en dat was 27 jaar geleden, ''BAD'' vind ik een slap aftreksel van ''THRILLER'' en alles hierna is nagaborduurt op het grote succes van toen.


''1 van de grootste zanger aller tyden'' zou ik veranderen in artiest want dat was hij zeker.


Als je de docu van afgelopen vrijdag had gezien was je tot de conclusie gekomen dat er meer is dan alleen artiest.

Overigens gisteren weer een docu gezien op RTL4, een vrij recente waar MJ openhartig antwoorden gaf, hij was toen al behoorlijk doorgedraaid, vooral het stuk over ongelooflijke uitgaven in een mall in Vagas was stuitend, of die scene over die dierentuin in Berlijn.

Kansloos op een normaal leven.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: hagar
Origineel bericht van: S40

Pas echt beroemd?
Leef je ergens in een grot ofzo?
Michael is,sorry was 1 van de grootste zanger aller tyden.



Niet helemaal met je eens hier.

Zoals ik al voorheen heb vermeld heb heeft hij twee hele goede solo albums gemaakt en dat was 27 jaar geleden, ''BAD'' vind ik een slap aftreksel van ''THRILLER'' en alles hierna is nagaborduurt op het grote succes van toen.


''1 van de grootste zanger aller tyden'' zou ik veranderen in artiest want dat was hij zeker.


Als je de docu van afgelopen vrijdag had gezien was je tot de conclusie gekomen dat er meer is dan alleen artiest.

Overigens gisteren weer een docu gezien op RTL4, een vrij recente waar MJ openhartig antwoorden gaf, hij was toen al behoorlijk doorgedraaid, vooral het stuk over ongelooflijke uitgaven in een mall in Vagas was stuitend, of die scene over die dierentuin in Berlijn.

Kansloos op een normaal leven.




Dit bewijst maar weer eens geld maakt niet gelukkig.

Michael R.I.P

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
RTL4 blundert met Michael Jackson-documentaire
zondag 28 juni 2009, 11:37 | link

RTL4 kondigde gisteren de documentaire Michael Jackson Take 2: Wat Je Niet Mocht Zien aan. Deze documentaire was een reactie van Jackson op die van Martin Bashir (Living With Michael Jackson) waar Jackson volgens hemzelf te negatief werd neergezet. Maar RTL4 maakte een grote blunder door juist de documentaire van Bashir uit te zenden. Blijkbaar kreeg de zender dat na een uur ook zelf door en brak het programma af en startte toen de speelfilm.


Bron: Mediajournaal
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: hagar
Origineel bericht van: S40

Pas echt beroemd?
Leef je ergens in een grot ofzo?
Michael is,sorry was 1 van de grootste zanger aller tyden.



Niet helemaal met je eens hier.

Zoals ik al voorheen heb vermeld heb heeft hij twee hele goede solo albums gemaakt en dat was 27 jaar geleden, ''BAD'' vind ik een slap aftreksel van ''THRILLER'' en alles hierna is nagaborduurt op het grote succes van toen.


''1 van de grootste zanger aller tyden'' zou ik veranderen in artiest want dat was hij zeker.


Als je de docu van afgelopen vrijdag had gezien was je tot de conclusie gekomen dat er meer is dan alleen artiest.

Overigens gisteren weer een docu gezien op RTL4, een vrij recente waar MJ openhartig antwoorden gaf, hij was toen al behoorlijk doorgedraaid, vooral het stuk over ongelooflijke uitgaven in een mall in Vagas was stuitend, of die scene over die dierentuin in Berlijn.

Kansloos op een normaal leven.


En zo lopen er nog zoveel rond op deze aardbol.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ronaldinho-

Staat nu weer een L*L verhaal in de telegraaf dat michael Jackson al jaren dood was en dat dit zijn dubbelganger was.. Het wordt ook al gekker..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ronaldinho-
Staat nu weer een L*L verhaal in de telegraaf dat michael Jackson al jaren dood was en dat dit zijn dubbelganger was.. Het wordt ook al gekker..


Wel even zo sportief zijn dat de Telegraaf dit brengt als L*L verhaal, tezamen met 2 andere L*L verhalen. wink

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Agent Mike
Origineel bericht van: Loui (K)
Ik persoonlijk vind dat ze wel een hele bombarie over maken.Om iemand die in mijn ogen een niet normaal meer was.kijk eens naar rené Froger die mist zijn ouders binnen een maand,daar wordt niet meer over geluld.En dat vind ik veel erger omdat ik dat ook heb meegemaakt.


idd, bombarie.

maar,
het is natuurlijker dat je jouw ouders overleeft, niet dat je je eigen zoon weg moet brengen...
dus in dat geval, is het vrij "normaal" dat rené zijn ouders kwijt raakt. (ten opzichte, dat de jacksons hun zoon kwijt raken)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: j.ehlen
Had hij maar met zijn fikken af moeten blijven kleine kinderen.
zo zie je maar weer, God straft onmiddellijk, of iets later!


was jij erbij dan ?
volgens mij was ie vrijgesproken,maar kan het fout hebben whistle

dat zeg ik ..............linux

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...