Ga naar inhoud


[Satelliet] CDS verhoogt prijs basispakket


Gast m.boretti

Aanbevolen berichten

Niet eens terug naar Analoog want voor die 16 euro heb je de de zenders ook digitaal.

Maar goed, kabel en satelliet vergelijken blijft lastig maar ik merk hier thuis wel dat het digitale kabelaanbod voor ons gezin meer dan genoeg is en de kwaliteit is goed (ik vind bv Travel Channel op de kabel een stuk beter dan de Can Dig versie)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: W3ird_N3rd


Om fatsoenlijk te draaien moet het basispakket dus €12,50 kosten en familie €16 of iets dergelijks. Maar dan zouden ze veel teveel klanten verliezen.


En ik dacht juist dat bij de meeste hier de stemming heerste dat het allemaal veel te duur was bij CanalDigitaal. Nu blijkt uit deze informatie dat het zelfs te goedkoop is om bedrijfeconomisch goed te kunnen renderen. smile

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DeBeek
Origineel bericht van: gerrit B
maar die 16 euro geldt dan wel:
- voor alle Tv's in huis
- hoef je geen extra ontvangers,
- zeer dure extra kaarten te kopen
- voor elke TV 1 euro extra te betalen terwijl je daar dan ook nog eens minder zenders mee kunt bekijken.
- heb je niet 3 of 4 ontvangers in huis staan die ook in standby stroom gebruiken.
- kun je ook de belgen, BBC ed. ontvangen.

en niet onbelangrijk hoef je niet om de zoveer jaar weer wat nieuws te kopen omdat de provider weer zo nodig wat moet veranderen.

suc6

Gerrit


Helemaal mee eens,, lekker terug naar de ANALOGE kabel,
Met een beeld dat je denkt dat het continu winter is. eek

Wat ieder jaar met gemiddeld 50 cent duurder wordt, Hee wie doet dit nog meer.....???

Waar steeds meer analoge zenders verdwijnen om ruimte te maken voor digitale zender aanbod. !!!

Waar je extra moet betalen voor het digitale pakket.

Enz, Enz, Enz, Enz


Nonsense...
Voor die 16 euro heb je het digitale pakket er gratis bij. En weet je wat nog het leuke is? Dat beeld is nog een stuk beter dan dat mozaiek wat C+NL ons voorschoteld...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: marco24
ook bij upc!!! in dat gebied woon ik.

je moet gewoon een paar euro per maand extra betalen om dezelfde bagger digitaal te kijken.

enne 2e tv digitaal ,zover ik weet kan dat nog steeds niet


In het Ziggo gebied, betaal je niks extra's voor digitaal.
En ik geloof dat je 5 kaarten mag hebben, die men samenvoegt zodat je op elke kaart, hetzelfde abonnement hebt.
En het beeld is van zeer goede kwaliteit.
(persoonlijk vind ik dat beter dan dat van C Digitaal)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gerrit B
maar die 16 euro geldt dan wel:
- voor alle Tv's in huis
- hoef je geen extra ontvangers,
- zeer dure extra kaarten te kopen
- voor elke TV 1 euro extra te betalen terwijl je daar dan ook nog eens minder zenders mee kunt bekijken.
- heb je niet 3 of 4 ontvangers in huis staan die ook in standby stroom gebruiken.
- kun je ook de belgen, BBC ed. ontvangen.

en niet onbelangrijk hoef je niet om de zoveer jaar weer wat nieuws te kopen omdat de provider weer zo nodig wat moet veranderen.

suc6

Gerrit


En voor € 16,00 krijg je dan ook nog een programmaraad die voor JOU beslist wat goed is om te ontvangen en naar te mogen kijken.

[/i]de programmaraad is één van de belangrijkste reden om over te gaan naar de schotel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast m.boretti

Ik heb het basispakket bij CDS voor, nu per 1-8 a.s., 9,95 per maand.

Tel daar de twee kaartjes voor 1 euro bij op, wordt 11,95.

Op één kaart zit de TVV, dus alle Vlaamse zenders zijn te zien.

Ook van de BBC en de Franse publieke zenders kan ik genieten.

Als binnenkort de Fransat kaart kan draaien op andere ontvangers, zoals bijv. op de Powercam pro, komt ook TF1 in zicht.

Ik heb een paar ontvangers die je totaal kan uitschakelen betreffende het stroomgebruik.

Wat doe ik dan slechter dan de kabel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: DeBeek


Wat ieder jaar met gemiddeld 50 cent duurder wordt, Hee wie doet dit nog meer.....???

Waar je extra moet betalen voor het digitale pakket.


Ik weet niet over welke kabelprovider je het hebt, maar bij Ziggo is het digitale pakket inbegrepen in het abonnement van 16 euro, dat al een hele tijd niet verhoogd is.
Vergeet ook niet dat de kabel veel meer op Nederland gerichte zenders bevat dan bij CDS.
En geen armoedig gedoe met halve zenders in de vorm van kanaaldeling of ontbrekende delen, zoals bv. bij Film1 en Sport1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Amager95

En voor € 16,00 krijg je dan ook nog een programmaraad die voor JOU beslist wat goed is om te ontvangen en naar te mogen kijken.


Dat is alleen maar op het analoge deel van toepassing. Een programmaraad heeft niets te zeggen over het digitale aanbod.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Amager95
En voor € 16,00 krijg je dan ook nog een programmaraad die voor JOU beslist wat goed is om te ontvangen en naar te mogen kijken.

[/i
de programmaraad is één van de belangrijkste reden om over te gaan naar de schotel


En waar beslist die raad dan over???
juist ja of we nu een turk, franse, spaanse of andere multiculterele zender krijgen. cool
Nou die staat bij mij toch op nr. achteraan en wordt toch nooit naar gekeken.
En of ik nu 50cent verhoging bij de kabel of voor de schotel betaal lijkt me ook geen verschil maken.
Enige is het vaak minder goede beeld, wil ik digitaal dan moet ik weer in elke kamer een ontvanger plaatsen die weer extra stroom gebruikt en kaartje nodig heeft.
Voor al die extra zenders heb je immers nog altijd gewoon je FTA ontvanger.

suc6

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gerrit B
Origineel bericht van: Amager95
En voor € 16,00 krijg je dan ook nog een programmaraad die voor JOU beslist wat goed is om te ontvangen en naar te mogen kijken.

[/i
de programmaraad is één van de belangrijkste reden om over te gaan naar de schotel


En waar beslist die raad dan over???
juist ja of we nu een turk, franse, spaanse of andere multiculterele zender krijgen. cool
Nou die staat bij mij toch op nr. achteraan en wordt toch nooit naar gekeken.
En of ik nu 50cent verhoging bij de kabel of voor de schotel betaal lijkt me ook geen verschil maken.
Enige is het vaak minder goede beeld, wil ik digitaal dan moet ik weer in elke kamer een ontvanger plaatsen die weer extra stroom gebruikt en kaartje nodig heeft.
Voor al die extra zenders heb je immers nog altijd gewoon je FTA ontvanger.

suc6

Gerrit


Bij voorbeeld het afknikkeren van de kabel van de WDR, voor ARTE. Arte is leuk maar geen volwaardige zender, maar dat had de programmaraad niet door.
Daarvoor probeerde deze zelfde programmaraad al de ZDF en vervolgens de ARD van de kabel er af te gooien.

Nu is ARTE inmiddels ook foetsie. Nu nog maar twee Duitse zenders. De voorzitter van de programmaraad (noem zijn naam maar niet) is een minkukel.
Dan na te gaan dat Duitsland ons belangrijkste buurland is. Maar kennelijk hoeven wij deze zenders en kennis en informatie van het buurland, van de heren van de programmaraad niet meer mee te maken en te beleven.

Maar goed het maakt niet uit of het gaat om een programmaraad of een programmaraad van ZIGGO, UPC, ESSENT, XMS of wie dan ook.
Het idee al dat deze "heren" bepalen wat goed is voor, wordt ik spontaan ziek van. Graag maak ik het zelf uit dat ik kijk naar de ARD, ZDF, andere omroepen van de ARD, BBC 1 t/m 4, ITV, Film4. Dan zit ik er niet op te wachten dat er een raadje bij elkaar komt om te besluiten we gooien NDR of BBC Four er af.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Amager95
Het idee al dat deze "heren" bepalen wat goed is voor, wordt ik spontaan ziek van. Graag maak ik het zelf uit dat ik kijk naar de ARD, ZDF, andere omroepen van de ARD, BBC 1 t/m 4, ITV, Film4. Dan zit ik er niet op te wachten dat er een raadje bij elkaar komt om te besluiten we gooien NDR of BBC Four er af.


Die zenders (en meer) zijn prima FTA te ontvangen met een FTA decoder.
Daar ga je toch niet extra bij CanalDigitaal voor betalen.!
CanalDigitaal geeft tenslotte slechts een beperkt aanbod van de Nederlandse kanalen door.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: Apple740

Dat is alleen maar op het analoge deel van toepassing. Een programmaraad heeft niets te zeggen over het digitale aanbod.

Precies. En ze hebben alleen slechts wat te zeggen over de eerste 15 analoge zenders. Minus dan nog de Must Carry zenders als Nederland 1-2-3, een regionale zender en twee Vlamingen, die verplicht doorgegeven moeten worden.
Dus er blijven voor zo'n clubje een stuk of acht zenders waar ze een avondje oeverloos over kunnen OH-en.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RVP
Origineel bericht van: tfh
dan dat mozaiek wat C+NL ons voorschoteld...


Dan heb je thuis rommel staan, het beeld van CDS bevat absoluut geen blokjes.
Kijk hier op 42 inch TV en 100 inch op de beamer.


Kijk dan ook eens naar de kanalen die van de UPC transponder komen.... Ik zie hier toch duidelijk op Extreme sports blokjes. (ik weet het..kan CD ook niks aan doen...)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...