Ga naar inhoud


Plots vanavond geen ontvangst op VRT en Canvas


ijverigemol

Aanbevolen berichten


Bij nader bekijken, is het waarschijnlijk terug te brengen op het decoderingsprobleem en zoals in de blokkenbeelden van Vitaya vernoemde FTA zijn van VTM dat dit probleem ook behoort.

Volgens mijn gevoel heeft TV-Vlaanderen de laatste tijd toch echt véél problemen van technische aard.

Kom aan hé, vrienden, wij verwachten toch een beetje waar voor ons geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd, ik gebruik een Dreambox DM600pvr voor het ontvangst. Hierbij is het noodzakelijk af en toe zelf een software upgrade uit te voeren. Ik heb ondertussen weer normaal beeld. Laat ons hopen dat het zo blijft.

Zoals in mijn vorige reactie gezegd, vind ik het normaal om voor het ontvangst mijn abonnementsgeld te betalen, maar ik zou er dan toch ook graag van kunnen genieten.

Toch bedankt, vrienden, voor de reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan zorgen dat je zeker een CCcam 2.1.1 hebt in je dreambox en je zeker een half uurtje kijkt naar de vlaamse zenders zodat je zeker een update puls doorkrijgt.

hier nog nooit problemen gehad van niet kunnen kijken,

werkt hier al 2 jaar perfect,en met de seca3 kaart ook nog geen problemen gehad.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier enkel beeld op vrt & canvas, al de rest blijft zwart.

Ontvanger is een technomate 6800hd, met kaart rechtstreeks in de kaartlezer frown

Link naar reactie
Delen op andere sites

De hele boel is nu vrijgeschakeld.

 

Ik heb dus zonder kaartje beeld op alle Vlaamse zenders.

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij vanavond opviel was dat ik met een Aston-cam in de Max 220s geen beeld kreeg op VTM, 2BE, VT4 en de rest van de transponder, maar wel op Een en Canvas en op de volledige rest van het pakket.

 

Na de update te hebben ontvangen en de interne cam van de Max te hebben gebruikt, geen problemen meer.

 

Maar er was blijkbaar iets aan de hand met de codering van VTM en comsoorten.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is deze keer niet de fout van TV Vlaanderen maar van de software in toestellen zoals MaxPlus/MaxDigital/Clarke Tech/SAB/Technomate/König

 

Door een softwarefout hebben de kaarten geen update gekregen in bovengenoemde toestellen. Bij de 'goedgekeurde' toestellen krijgt de kaart dagelijks nieuwe informatie (geldigheid, pakket,...)

 

Om het callcenter te ontlasten staat de hele TV Vlaanderen transponder momenteel vrij. Callcenter zal vanaf morgen alle eigenaars die bellen naar TV Vlaanderen doorverwijzen naar de dealer.

SAT: momenteel niets meer 😞

Kabel: Telenet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...