Ga naar inhoud


Eurosport HD & History HD actief


Braintje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: riji
Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Origineel bericht van: thierry
Origineel bericht van: Braintje
Bij TvVl wachten ze echt wel tot 1 juli. De hele middag Eurosport HD en History HD gehad en later vanavond op beide kanalen zwart... Voor die paar uurtjes eerder zullen ze het boeltje niet activeren, pffff...


mooie kanalen maar wat ben je ermee geen nederlandse ondertitels op history of spraak op eurosport


Op Eurosport HD zit nu ook Nederlands geluid.


Er zit inderdaad een audio stream dutch mpeg op, maar ik hen daar nog niets kunnen horen. Jij wel?


Ik heb een DM800 met MiLo (updated) image en ik heb de settings herwerkt, maar nog altijd geen nederlands geluid TENZIJ ik eerst opneem en daarna kijk, dit is toch niet normaal. Zo zijn er telkens van die mankementen met TVV en CDS, net zoals er nu weer geen ondertitels zijn met HistoryHD zoals destijds met DiscoveryHD. Ze hebben er nochtans lang over gedaan om met deze zenders te starten. Mijn appreciatie gaat in dalende lijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: riji
Ik heb een DM800 met MiLo (updated) image en ik heb de settings herwerkt, maar nog altijd geen nederlands geluid TENZIJ ik eerst opneem en daarna kijk, dit is toch niet normaal.


Hier hebben inderdaad een paar ontvangers last van maar de mankementen komen dus niet van TVV of CDS maar moet je zoeken bij je ontvanger.
Nu las ik dat een DB 800 met Gemini 4.1 en CC cam 2.1.1 gewoon geluid heeft of het klopt kan ik niet testen. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: riji

Ze hebben er nochtans lang over gedaan om met deze zenders te starten. Mijn appreciatie gaat in dalende lijn.

Nou, nou, nou.. frown

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: riji
Ik heb een DM800 met MiLo (updated) image en ik heb de settings herwerkt, maar nog altijd geen nederlands geluid TENZIJ ik eerst opneem en daarna kijk, dit is toch niet normaal.


Hier hebben inderdaad een paar ontvangers last van maar de mankementen komen dus niet van TVV of CDS maar moet je zoeken bij je ontvanger.
Nu las ik dat een DB 800 met Gemini 4.1 en CC cam 2.1.1 gewoon geluid heeft of het klopt kan ik niet testen. laugh


Mijn ontvanger geeft geen problemen met de andere kanalen, maar wel met die nieuwe, dus wel de schuld van TVV-CDS...
Het is altijd wat met hen...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: riji

Ze hebben er nochtans lang over gedaan om met deze zenders te starten. Mijn appreciatie gaat in dalende lijn.

Nou, nou, nou.. frown


Ik meen mij te herinneren dat het eind vorige zomer was dat de weinige HD-kanalen nog verminderen, maar dat die zouden uitgebouwd worden...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: riji
Mijn ontvanger geeft geen problemen met de andere kanalen, maar wel met die nieuwe, dus wel de schuld van TVV-CDS...
Het is altijd wat met hen...


Lees gewoon de andere topics hier boven ook de twee reakties het ligt aan de software op de Dreambox en niet aan TVV of CDS.
Die geven door hoe ze het aankrijgen. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het bericht niet meer aanpassen maar het is een simpel driver probleem van je Dreambox hier staat het,

 

Het is een driver probleem.

Heb oude drivers van 24-01-2009 geinstalleerd (kan zijn dat andere drivers ook werken) en probleem is opgelost.

Netjes alle geluidssporen op Eurosport HD 23,5 oost.

Hopen dat er een fix voor komt in de nieuwe drivers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: riji
Mijn ontvanger geeft geen problemen met de andere kanalen, maar wel met die nieuwe, dus wel de schuld van TVV-CDS...
Het is altijd wat met hen...


Lees gewoon de andere topics hier boven ook de twee reakties het ligt aan de software op de Dreambox en niet aan TVV of CDS.
Die geven door hoe ze het aankrijgen. laugh


ik blijf erbij het zijn een bende prutsers daar bij tv vlaanderen
het is altijd wat ginds
eerst een paar keer beelduitval enkele maanden terug,maar geen tegenprestatie er tegenover en nu dit hahah

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ligt dan toch niet aan TVV.

Trouwens, als compensatie stond gedurende afgelopen maand een aantal zenders open die anders met het basispakket niet te bekijken zijn.

Just is just :D

 

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De abonnees met Toppakket, waar TvVlaanderen het toch van moet hebben voor de inkomsten heeft niets ter compensatie gekregen.

 

Intussen mag toch ook wel voor iedereen duidelijk zijn dat de kaartwissel geen vlekkeloos verloop kent.

Niet voor niets is de codering uitschakeld.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...