Ga naar inhoud


Rare mail: Verduidelijking bijdrage nieuwe smartcard


tvster

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Littlesat
Klagen kun je beter bij de echte TrosRadar, Kassa van de Vara of de consuwijzer. Die klachtenrader is een vreemde site...

Misschien zit CDS er wel achter. :D Slimme bliksemafleider. eek

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Murdock
Volgens mij waren ze op hun vingers getikt en moesten ze de klant erop wijzen dat ze het niet konden verplichten om de kosten te betalen. Dit is dan de slimste zet, want veel mensen zullen alsnog die 10,- betalen, want opzeggen betekent weer investeren, maar nogmaals, het is een bijdrage, die vrijwillig is.


Neem me niet kwalijk als ik daar erg sceptisch tegenover sta.

Als ze op de vingers getikt zouden zijn zou ik wel eens willen weten door wie en met welke argumenten.

Ik heb die brief ook ontvangen en 'm naast me neer gelegd. Vervolgens dus ook die email ontvangen en niets mee gedaan. Maar als ik naar de tekst van die email kijk, dan leggen ze daar duidelijk nog meer druk op de abonnees om vooral die bijdrage te betalen. Ik bespeur er geen enkele reden in om aan te nemen dat CD door welke instantie dan ook op de vingers getikt zou zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Duwgati

Maar als ik naar de tekst van die email kijk, dan leggen ze daar duidelijk nog meer druk op de abonnees om vooral die bijdrage te betalen. Ik bespeur er geen enkele reden in om aan te nemen dat CD door welke instantie dan ook op de vingers getikt zou zijn.

Dus eerder het tegenovergestelde: ze zoeken de grenzen op.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een duidelijk antwoord is er dus niet van CD,

wel dat ze mensen onder druk gaan zetten nu om te betalen.

Ik sprak gisteren met iemand die had op eens geen beeld meer met de oude kaart, hij had al een nieuwe gekregen enkele weken terug maar de brief waar die kaart in zat had die nog niet opengemaakt omdat die dacht dat het reklame was.

Toen hij er deze week achterkwam dat in die brief de nieuwe kaart zat heeft hij hem er vervolgens ingedaan.

Helaas werkte die niet op zijn oude sat ontvanger.

Vervolgens heeft die gebeld met CD met de vraag waarom zijn nieuwe kaart niet deed.

En nu komt het!

Een medewerker vertelde dat hij eerst de verwerkings kosten moest betalen dan werd hij verder geholpen, de haak werd erop gegooid door CD

Hij heeft toen nog een keer gebeld en hij werd zeer onvriendelijk behandeld, en nogmaals werd hem verteld dat hij de kosten voor de nieuwe kaart eerst moest betalen.

Het gaat dus niet over het abonnement want dat heeft die netjes betaald.

Het probleem met de oude ontvanger was opgelost, de nieuwe kaart kaan daarin geupdated worden, maar CD wil de nieuwe kaart niet activeren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is idd niet slim van CDS en kan ze wel eens een hoop klanten kosten (zeker nu je je abonnement per 1 juli direct op kunt zeggen). Ik denk dat ze hun eigen glazen aan het ingooien zijn voor die paar tientjes.

 

Maar die kennis van je kun je toch een heractivatie laten aanvragen via internet (eventueel met het plaatsen van een kaartje in een gecertificeerde ontvanger). Kost geen telefoongesprek en irritatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...