Ga naar inhoud


[Satelliet] UPC direct verhuisd - gevolgen voor CDS?


exciter

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: TokeMUp
Waarom denk je dat. Murdoch zou al aandeel houder zijn!


Volgens mij zijn Airbridge Investments en Providence Equity Partners de aandeelhouders van Canal Digitaal. Ik ben geen Murdoch tegengekomen.

Als ik een beetje naar de afgelopen jaren kijk.
Voor CanalPlus was het ook al een verliespost en verkocht het in 2004. Nederland is eigenlijk te dicht bekabeld om een goed draaiend Satelliet bedrijf te kunnen runnen. Meder doordat de kabelbedrijven ook digitale TV aanbieden naast trekkers als heel snel internet.

iRuud
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Ou-Tannu
tijd dat CDS en TVV opgaan in Sky :P


Naar mijn idee zal dat nooit gebeuren alleen al om de monopolie positie dat krijgt hij bij de EEG nooit voor elkaar en dat zal hij wel weten ook.
Nu heeft hij al Engeland, Italie en Duitsland drie enorm grote landen.

Evenals KPN dat zou in Nederland zelf problemen geven die heeft al het hele DVB-T in handen en een stuk van het glasvezel dan zou er geen concurentie meer mogelijk zijn. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Naar mijn idee zal dat nooit gebeuren alleen al om de monopolie positie dat krijgt hij bij de EEG nooit voor elkaar

Hoezo? Als Engeland, Ierland, Duitsland en Italië al SKY hebben, dan kan Nederland en België er toch ook bij... zo veel groter dan Engeland, Ierland, Duitsland en Italië zijn we ook weer niet ;-)
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: matthew_be_wvl
Is dat pakket nu al verhuisd? Ik dacht dat dat pas volgend jaar zou gebeuren. Of moet er "verhuist" staan?


Sky Austria full with Welt, Welt Extra, Film, Sport and Sport Austria + 7 HD Channels.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is al een tweede draad over het probleem, waar CDS voor staat, en weer draait het gesprek uit op een eindeloze, op sat4all al 1000keer gevoerde discussie, die hier niets meer mee te maken heeft. Wat jammer...

 

 

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad. De andere draad draaide uit op een welles / nietes over aantal beeldlijnen bij PAL uitzendingen.

En deze gaat ondertussen over het aanbod van Sky Oostenrijk. confused

 

Ik hoop dat CD ondertussen onderhandeld met Skylink, CSlink en kabel Deutschland voor het delen van wat transponders. Wellicht komt het dan vast goed met het tv-aanbod.

 

En later gewoon alles over naar 23,5 oost.

De duo-lnb en de tri-sat kunnen dan in gebruik blijven

M7 Sat 801,7121,WF T90,(28.3,23.5,19.2,13) 4xAlps quad, 2x Maximum + 2x Venton 4/1 en veel Belden H125 kabel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, zullen we die discussie maar sluiten, mod's?

 

Dit wordt niets, serieus is hier ver te zoeken.

We gaan er verder over praten, met honderden tegelijk, een jaar later, als halve Nederland er achterkomt, dat er ONAANGEKONDIGD zenders zijn verdwenen uit het CDS aanbod...

 

Bussiness as usual.

 

[thinking mode] Wat jammer allemaal [/thinking mode]

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: iRuud
Origineel bericht van: exciter
We gaan er verder over praten, als halve Nederland er achterkomt, dat er ONAANGEKONDIGD zenders zijn verdwenen uit het CDS aanbod...


Maar het is nu toch aangekondigd?.. ruim een jaar van te voren?

Niet door CDS.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...