Ga naar inhoud


[Satelliet] UPC direct verhuisd - gevolgen voor CDS?


exciter

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: exciter
Een fusie met Skylink lijkt mij veel waarschijnlijker.


Nou een fusie zal het wel niet worden maar laten de kleine landen een beetje samenwerken dus doorgeven van elkaars transponders en voor beide landen kan het een betaalbaar pakket zijn.
Maar goed laat ze eens praten over een innige samenwerking misschien groeit er iets moois uit.

Vanmorgen had ik al dit bericht geplaatst en nu blijkt dat een Nederlands bedrijf uit Rotterdam al voor 60% eigenaar is van Skylink.
Echter volgens de site van Czech Digital Group is het Nederlandse bedrijf voor 100% eigenaar maar dat kan dus intussen veranderd zijn. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: W3ird_N3rd
Origineel bericht van: iRuud
Origineel bericht van: exciter
We gaan er verder over praten, als halve Nederland er achterkomt, dat er ONAANGEKONDIGD zenders zijn verdwenen uit het CDS aanbod...


Maar het is nu toch aangekondigd?.. ruim een jaar van te voren?

Niet door CDS.


Op dutch media heeft CDs wwel een reactie gegeven en dat ze druk opzoek zijn naar een alternatief
waarschijnlijk de astra 3 zeggen ze zelf

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Vanmorgen had ik al dit bericht geplaatst en nu blijkt dat een Nederlands bedrijf uit Rotterdam al voor 60% eigenaar is van Skylink.
Echter volgens de site van Czech Digital Group is het Nederlandse bedrijf voor 100% eigenaar maar dat kan dus intussen veranderd zijn. laugh


CS Link - waar SkyLink ondervalt - is inderdaad voor 60% in nederlandse handen, nl; Media Vision. CanalDigitaal en Vlaamse TV Vlaanderen werken nauw samen met deze provider. Da's makkelijk omdat alles in het nederlands gaat en ze alleen maar naar Rotterdam hoeven te gaan en niet naar tsjechië laugh

Het Nederlands bedrijf SP D heeft overigens sinds kort een meerderheidsbelang van 60 procent van de aandelen in Media Vision, en dus CS Link en Sky Link, genomen.

iRuud
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Nou,hoe moeilijk is het dan om die EPG dan te laten fatsoeneren? cry


Vraagje; Is het mogelijk om EPG in verschillende talen aan te bieden? Ik heb in mijn ontvangers nog geen optie gevonden waar ik "geef mij een nederlandse EPG" kon kiersen.
En wat is fatsoenlijk?.

Ik ben blij met HistoryHD, heb echter mijn twijfels over het nut van historische beelden in HD maar het geeft een leuk strak plaatje.

En volgend mij werkt de EPG methode van CD niet op de HD kanalen. Dus we moeten het doen met de EPG van CS Link.. Het is niet anders.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: iRuud
Vraagje; Is het mogelijk om EPG in verschillende talen aan te bieden? Ik heb in mijn ontvangers nog geen optie gevonden waar ik "geef mij een nederlandse EPG" kon kiersen.
En wat is fatsoenlijk?.


Dat wordt ondersteund door DVB (zie hier bijna onderaan onder het kopje EIT) maar dan moet de zender dat zodanig meesturen en de satellietontvanger moet dat aankunnen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...