Ga naar inhoud


VOC schip prins Willem is niet meer


Ome Merde

Aanbevolen berichten

tjeemig, de replica van het VOC schip Prins Willem is vannacht afgebrand in Den Helder : http://www.noordhollandsdagblad.nl/nieuw...pdate_met_video

 

eeuwig zonde, mede dankzij het feit dat dit schip in mijn woonplaats is gebouwd en ik heel veel mensen ken die hier 2 jaar aan gewerkt hebben. die zullen zich klote voelen.

ik ben er ook op geweest toen ie net klaar was (24 jaar geleden), heel indrukwekkend voor wat ik me nog kan herinneren.

 

oja, de masten zijn afgeknapt door het vuur, hier liggen originele gouden ducaten onder (oud VOC gebruik), dus ruik je kans smile

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Dat is echt zonde. En om in deze recessie tijd zal er erg moeilijk zijn om een nieuwe te bouwen.

 

Ik hoop dat het ze lukt om weer te bouwen want het zijn echt plaatjes van boten.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, er gaat dan toch heel wat door je heen. Zeker als je weet dat het met mensenkracht gebouwd is.... stukje voor stukje.

 

Begonnen in een bar waar gewoon 's nachts ook stroom aanwezig is (om de drankjes te koelen).....

 

Ik zou zo'n uniek schip afkoppelen van stroom als er niemand is om de boel in de gaten te houden. Gewoon een koelcontainer op de kade en klaar is kees.

 

Echt doodzonde dat dit gebeurt is. Was een knap staaltje werk.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...