Ga naar inhoud


FIVE epg mogelijkheid ?


PH2M

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Kan iemand mij vertellen of er ook een EPG mogelijkheid is voor FIVE (Freesat), ik krijg hier helemaal niets binnen, zelfs geen now/next cry

Dit geld ook voor nog enkele "Freesat" zenders.

 

Bedankt voor jullie (hopelijk positieve) reacties laugh

 

Groeten: Frank cool

Visiosat G3C + 3x Alps Quattro + Smart MS 17/4 ES

+

Clarke Tech ET9000 + OpenPli 2.1

Topfield TF7710HDPVR (met hardware update) FW 23-06-2009-23331

Dreambox DM500+ FW OpenPLi v1.0 Enigma1

Opentel ODS3000CI

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Golfdiesel
Ik heb hier volledige 7 dagen EPG voor de freesat versie van Five.


Oh dat is mooi, heb je dan misschien ook wat instellingen zodat ook anderen er van kunnen genieten smirk ?

Groeten, Frank cool

Visiosat G3C + 3x Alps Quattro + Smart MS 17/4 ES

+

Clarke Tech ET9000 + OpenPli 2.1

Topfield TF7710HDPVR (met hardware update) FW 23-06-2009-23331

Dreambox DM500+ FW OpenPLi v1.0 Enigma1

Opentel ODS3000CI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: PH2M
Origineel bericht van: Golfdiesel
Ik heb hier volledige 7 dagen EPG voor de freesat versie van Five.


Oh dat is mooi, heb je dan misschien ook wat instellingen zodat ook anderen er van kunnen genieten smirk ?

Groeten, Frank cool


Die krijgt hij waarschijnlijk via internet binnen op zijn Dreambox. Of hij heeft zo´n Freesat-box uit de UK geimporteerd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ezra
Origineel bericht van: PH2M
Origineel bericht van: Golfdiesel
Ik heb hier volledige 7 dagen EPG voor de freesat versie van Five.


Oh dat is mooi, heb je dan misschien ook wat instellingen zodat ook anderen er van kunnen genieten smirk ?

Groeten, Frank cool


Die krijgt hij waarschijnlijk via internet binnen op zijn Dreambox. Of hij heeft zo´n Freesat-box uit de UK geimporteerd.


Oh ik wist niet dat de Dreambox dat soort data ook via een (inter)netwerk verbinding binnen kan halen!
Ik dacht dat de (now/next)EPG data wellicht afhankelijk was van een of andere (P)ID waarde instelling, op de meeste andere Freesat zenders heb ik keurige now/next EPG.
Ik ga in ieder geval ook even kijken op de teletekst pagina's.

Als er nog andere mogelijkheden zijn dan hou ik mij aanbevolen.

Groeten, Frank cool

Visiosat G3C + 3x Alps Quattro + Smart MS 17/4 ES

+

Clarke Tech ET9000 + OpenPli 2.1

Topfield TF7710HDPVR (met hardware update) FW 23-06-2009-23331

Dreambox DM500+ FW OpenPLi v1.0 Enigma1

Opentel ODS3000CI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het komt overigens niet via internet binnen op mijn dreambox, het komt gewoon via de satelliet mee zoals elke andere EPG die met zenders meegestuurd wordt.

Ik heb een 7 daagse EPG op alle BBC zenders, ITV zenders, Channel 4, More 4 en Five. Waarschijnlijk ook nog wel op andere Freesat zenders, maar die kijk ik niet.

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Golfdiesel
Het komt overigens niet via internet binnen op mijn dreambox, het komt gewoon via de satelliet mee zoals elke andere EPG die met zenders meegestuurd wordt.
Ik heb een 7 daagse EPG op alle BBC zenders, ITV zenders, Channel 4, More 4 en Five. Waarschijnlijk ook nog wel op andere Freesat zenders, maar die kijk ik niet.


Ik heb zelf dus een Topfield TF7710HDPVR, hierop kan je dus zover ik weer maar 1 EPG kanaal kiezen via het menu, zodra ik dit voor de Freesat zenders zou doen, dan ben ik dus mijn EPG voor de Canal Digitaal zenders kwijt, mocht er iemand zijn die toch nog een betere oplossing weet, dan hou ik mij aanbevolen laugh
Het blijft natuurlijk wel vreemd dat FIVE afwijkt t.o.v. de meeste andere Freesat zenders, waar men dus zonder veel moeite wel een Now/Next EPG hebt cry

Groeten: Frank cool

Visiosat G3C + 3x Alps Quattro + Smart MS 17/4 ES

+

Clarke Tech ET9000 + OpenPli 2.1

Topfield TF7710HDPVR (met hardware update) FW 23-06-2009-23331

Dreambox DM500+ FW OpenPLi v1.0 Enigma1

Opentel ODS3000CI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Five heeft geen EPG omdat de FTA versie alleen voor freesat wordt gebruikt en niet voor sky.

Alleen kanalen die bij sky in de epg staan hebben now/next en daarnaast een aanvullende epg. Eigenlijk vergelijkbaar met wat CDS doet.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cheapwatcher
Five heeft geen EPG omdat de FTA versie alleen voor freesat wordt gebruikt en niet voor sky.
Alleen kanalen die bij sky in de epg staan hebben now/next en daarnaast een aanvullende epg. Eigenlijk vergelijkbaar met wat CDS doet.


Dan zou dit betekenen dat ik op mijn ontvanger geen 7 dagen EPG voor Five zou kunnen krijgen, maar die zie ik toch echt.

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Golfdiesel
Origineel bericht van: cheapwatcher
Five heeft geen EPG omdat de FTA versie alleen voor freesat wordt gebruikt en niet voor sky.
Alleen kanalen die bij sky in de epg staan hebben now/next en daarnaast een aanvullende epg. Eigenlijk vergelijkbaar met wat CDS doet.


Dan zou dit betekenen dat ik op mijn ontvanger geen 7 dagen EPG voor Five zou kunnen krijgen, maar die zie ik toch echt.


Ja in vond de reactie van "Cheapwatcher"ook al wat vreemd crazy t.o.v. jou ervaring met de Dreambox, het lijkt mij dat er dus een EPG mogelijkheid is voor meer type/merken ontvangers confused
Wie oh wie brengt het verlossende "woord" smile

Groeten, Frank cool (starter van deze topic)

Visiosat G3C + 3x Alps Quattro + Smart MS 17/4 ES

+

Clarke Tech ET9000 + OpenPli 2.1

Topfield TF7710HDPVR (met hardware update) FW 23-06-2009-23331

Dreambox DM500+ FW OpenPLi v1.0 Enigma1

Opentel ODS3000CI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...