Ga naar inhoud


ik mis een shoutbox


Gast DVD

Aanbevolen berichten

nu dat ik een tijdje hier rond hangt en veel over schotels en ontvangers heb geleert. mis ik maar 1 ding een SHOUTBOX zo dat je iemand even zijn atentie ken trekken dat er iets in zijn PM zit of zo. dus STAF kijk of dit een optie is!!!

 

vriendelijke groeten DVD

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

echt niet smile

 

Een shoutbox is gewoon niet te controleren en er komt alleen maar onzin in te staan.

 

Of er moet een mod graag de hele dag mee willen lezen om te zorgen dat er geen keys of foute links geplaatst worden. Maar zo ver gaat de liefde ook weer niet crazy

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volledig onzinnig...

 

Voor dergelijke onzin heeft men MSN en talloze andere messengers in de wereld geholpen.

 

Heuj, Ho, Mooi weer weer, etc... is vaak het enige wat er uit komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: matchless
echt niet smile

Een shoutbox is gewoon niet te controleren en er komt alleen maar onzin in te staan.

Of er moet een mod graag de hele dag mee willen lezen om te zorgen dat er geen keys of foute links geplaatst worden. Maar zo ver gaat de liefde ook weer niet crazy


Daar zullen toch wel filters voor zijn? ik deel overigens wel de mening dat dit niets toevoegd aan dit forum, attentie trek je al van iemand als je pb stuurt door het knipperende envelopje...
Vastberaden, geen arrogantie!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...