Ga naar inhoud


Canal digitaal nieuwsbrief gezeik


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Zijn er hier andere slachtoffers van de waardeloze afmeld optie op de nieuwsbrief van CanalDigitaal?

 

Ik ben al jaren geen abonnee meer en ik heb me al zeker 8 x via de optie onderaan de nieuwsbrief afgemeldt, waarna ik netjes de tekst

Citaat:
Afmelden

U heeft zich afgemeld voor de nieuwsbrief van CanalDigitaal

Te zien krijg, maar ik blijf die ^$#^@%^$#^% spam van die toko ontvangen!! frown

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: iNvIsIbLe
Zijn er hier andere slachtoffers van de waardeloze afmeld optie op de nieuwsbrief van CanalDigitaal?

Ik ben al jaren geen abonnee meer en ik heb me al zeker 8 x via de optie onderaan de nieuwsbrief afgemeldt, waarna ik netjes de tekst
Citaat:
Afmelden
U heeft zich afgemeld voor de nieuwsbrief van CanalDigitaal

Te zien krijg, maar ik blijf die ^$#^@%^$#^% spam van die toko ontvangen!! frown


Nou ik ben geen slachtoffer maar ben het met je eens dat je niet meer moet ontvangen als je jezelf hebt afgemeld.Maar bij CD gaan er vele dingen niet helemaal goed.Als ik de nieuwsbrief ontvang sturen ze die meestal 3 of 4 keer,dus ook dat gaat niet helemaal lekker daar.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rommelaar

Maar bij CD gaan er vele dingen niet helemaal goed.Als ik de nieuwsbrief ontvang sturen ze die meestal 3 of 4 keer,dus ook dat gaat niet helemaal lekker daar.

Dat zie je toch verkeerd.. :D

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: W3ird_N3rd
De afmeldoptie hoort te werken. Zo niet: https://www.spamklacht.nl/


Volgens mij valt deze nieuwsbrief niet onder spam omdat er sprake is van een klantrelatie en het aanbieden van een product of dienst, lees punt 12 van "Veel gestelde vragen over uitbreiden spamverbod" op die website maar eens.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Marco275
Origineel bericht van: W3ird_N3rd
De afmeldoptie hoort te werken. Zo niet: https://www.spamklacht.nl/


Volgens mij valt deze nieuwsbrief niet onder spam omdat er sprake is van een klantrelatie en het aanbieden van een product of dienst, lees punt 12 van "Veel gestelde vragen over uitbreiden spamverbod" op die website maar eens.


Wat niet wegneemt dat er een behoorlijke werkende afmeld funktie dient te zijn.

Ik heb het nog niet geprobeerd want eerlijk gezegd stoort die nieuwsbrief mij totaal niet, sterker nog, ik ben allang blij dát er enige communicatie is!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Marco275
Origineel bericht van: W3ird_N3rd
De afmeldoptie hoort te werken. Zo niet: https://www.spamklacht.nl/


Volgens mij valt deze nieuwsbrief niet onder spam omdat er sprake is van een klantrelatie en het aanbieden van een product of dienst, lees punt 12 van "Veel gestelde vragen over uitbreiden spamverbod" op die website maar eens.

De nieuwsbrief valt standaard niet onder spam, maar wel als hij blijft komen na afmelding.

Zie ook punt 6.3:
Citaat:
de ontvanger moet zien hoe en bij wie hij zich kan afmelden als hij geen prijs meer stelt op
ontvangst van deze berichten.

En punt 9:
Citaat:
9. Moet ik in ieder bericht een afmeldmogelijkheid bieden?
In ieder verzonden bericht moet de mogelijkheid staan tot afmelden. Dit geldt zowel voor berichten
waarvoor toestemming is verkregen als voor berichten die verzonden worden aan een klant.

De afmeldlink werkt effectief gewoon niet voor iNvIsIbLe en daarmee is CDS in overtreding. Nog buiten het feit dat er volgens iNvIsIbLe ook geen sprake meer is van een klantrelatie (maar misschien heeft hij nog ergens een FTV-kaart liggen met 1/2/3, dat weten wij niet).

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: W3ird_N3rd
Origineel bericht van: Marco275
De afmeldoptie hoort te werken. Zo niet: https://www.spamklacht.nl/


Volgens mij valt deze nieuwsbrief niet onder spam omdat er sprake is van een klantrelatie en het aanbieden van een product of dienst, lees punt 12 van "Veel gestelde vragen over uitbreiden spamverbod" op die website maar eens.

De nieuwsbrief valt standaard niet onder spam, maar wel als hij blijft komen na afmelding.

Zie ook punt 6.3:
Citaat:
de ontvanger moet zien hoe en bij wie hij zich kan afmelden als hij geen prijs meer stelt op
ontvangst van deze berichten.


Daar ben ik het mee eens.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...