Ga naar inhoud


Internet start niet op


Jack100

Aanbevolen berichten

Ik heb hiet een laptop staan met windows vista er op het rare is alles werkt zo als msn en email ook maar het internet werkt niet dat word op één of andere manier geblokkeerd ik heb de virusscanner er al afgegooid omdat ik dacht dat dat het probleem was en ook de firewal uitgeschakeld maar op één of andere manier word het internet toch nog geblokkeerd weet iemand hoe dit kan.

 

Jack

AZbox Premium HD Plus VuDo+ volledig nederlands pakket

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik had hier net ook een dippie dat ik nergens meer opkwam maar alles werkt nu weer. Tele2 is mijn provider dus als dat ook die van jou is zou het misschien kunnen dat ze met iets bezig zijn geweest.

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Andere browser proberen misschien?

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is opgelost 2 maanden geleden norton er afgegooid en panda er opgezet ook de removetool van norton er over gehaald maar toch is er wat blijven hangen panda er weer afgegooid en norton er weer opgezet en het werkt weer zoals het hoort er werd toch een poort geblokeerd van de vorige norton blij dat alles weer werkt en bedankt voor de antwoorden dan kan dit topic gesloten worden.

 

Jack smile

AZbox Premium HD Plus VuDo+ volledig nederlands pakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jack100
Het probleem is opgelost 2 maanden geleden norton er afgegooid en panda er opgezet ook de removetool van norton er over gehaald maar toch is er wat blijven hangen panda er weer afgegooid en norton er weer opgezet en het werkt weer zoals het hoort er werd toch een poort geblokeerd van de vorige norton blij dat alles weer werkt en bedankt voor de antwoorden dan kan dit topic gesloten worden.

Jack smile


Een reden temeer om juist GEEN norton te gebruiken....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...