Ga naar inhoud


Geen NL3 meer kijken via de IPBOX!


TheLastHero

Aanbevolen berichten


  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Citaat:
WinSCP heb je niet nodig, gewoon met PCeditor op sturen.

Ik gebruik zelf FileZilla voor het hen en weer sturen van

bijv keyfiles.

 

Dit helpt niet en de ontvanger gaat nog steeds in PANIC mode als ik op de "fav" knop druk. Zelfde gebeurt als ik op de OK knop druk. En de rcl doet het helemaal niet meer, hij zapt nu naar een willekeurige zender ipv naar de daarvoor bekeken zender.

Manhattan MX starlight

IPBOX 9000HD plus

64 cm Triax schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

dan heb je iets gedaan waardoor dit is opgetreden. Ik gok dat je die nlb versie erop gezet hebt, en daarna met pceditor je settings erheen hebt geblazen.

 

ik gok nog even verder, de vorige versie die jij had had een andere database versie dan die 10513 gebruikt. Da's altijd tricky. Wat er namelijk gebeurt tijdens de boot nadat jij die oude settings erin hebt gezet is dat die database on the fly moet worden geconverteerd, en dan loop je kans dat dat niet goed gaat.

 

Als ik jou was zou ik die nlb 10513 er nogeens inzetten, die /var/private_epg_info wijzigen, dan al je settings er met de hand in zetten.

 

Heb je dat gedaan, maak dan met pceditor een backupje en noem die leeg of start ofzo. Gaat er dan verderop iets mis, kan je deze terug zetten, anders moet je weer opnieuw flashen om weer hier te komen. Scheelt je wat tijd mocht het verderop ergens mis gaan.

 

Dan al je satellieten laten scannen, of bij www.kingofsat.net uitzoeken op welke transponder de door jou gewenste kanalen zitten en dan de transponders handmatig erin zetten.

 

Hoe dan ook, om dit goed te krijgen zul je een tijdje bezig zijn. Of je het zo doet moet je zelf weten, ik geef slechts aan wat ik zou doen als ik in jouw situatie zat.

 

Als je dat klaar hebt, maak dan een backup met pceditor, en wees daar zuinig op. Je kan hem maar zo eens nodig hebben.

 

succes,

 

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit alles heb ik inmiddels al 2 keer gedaan en ik blijf met dezelfde problemen zitten. Ik laat het er nu bij, de workaround werk nu ook. Vrouwlief is er nu aangewend deze knoppen niet meer te gebruiken. Als er weer een nieuwe update is proberen we het wel weer opnieuw.

 

p.s. op denktenk hoopte ik inderdaad misschien iemand tegen te komen met dezelfde problemen.

Manhattan MX starlight

IPBOX 9000HD plus

64 cm Triax schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: TheLastHero
Ik werk nu met de workaround, alleen baal ik er nog van dat hij gecodeerd opneemt, is dit normaal of behoort hij toch gedecodeerd op te nemen?


Het antwoord op deze vraag weet je toch zelf ook wel?

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...