Ga naar inhoud


Eredivisie Live 2


Annema

Aanbevolen berichten


  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Littlesat
Dat delen kun je wel... Maar dan moet "de knop" wel op het juiste tijdstip worden omgezet(!!!)


Maar dan nog, het is niet logisch om twee sportkanalen, beiden met op dat moment live voetbal, te delen. Ik heb het al vaker gezegd: als je gaat delen, deel met een carrousel kanaal zoals film1.3 waarop de films toch een paar dagen later weer voorbij komen.

Maar nu zal ik wel weer een bak kritiek krijgen van de filmliefhebbers.

Waartoe ik zelf ook behoor maar ik heb nog nooit een film op de filmkanalen gemist, juist omdat ze steeds herhaald worden.

Nog beter: géén deelkanalen!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst zat ECV2 alleen, het schakelen ging toen altijd goed (LOL)

Toen was er een hoop gezeur dat CDS Sport1.2 niet uitzond en dat dit wel kon op de lege plek van de ECV2

Toen deed CDS dat en is het weer niet goed(!)

 

Uiteraard is het natuurlijk optimaal als Sport1.2 een geheel eigen kanaal heeft...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat

Toen deed CDS dat en is het weer niet goed(!)

Uiteraard is het natuurlijk optimaal als Sport1.2 een geheel eigen kanaal heeft...


Je vergist je weer.
CDS bediend de knoppen niet goed, de klant heeft daar geen invloed op.
Daarbij krijgt hij ook nog eens te kort Sport 1.2

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn toch echt gestoord bij CD!! Kreeg dit mailtje na mijn mail gisteren:

 

Het spijt ons om te horen dat u geen beeld kunt ontvangen op EredivisieLive 2, er is geen storing met betrekking tot de aangegeven zender. Wij adviseren u om uw ontvanger te resetten. Dit betekent dat u de ontvanger loskoppelt van de stroom en de smartcard uit de ontvanger haalt. Na ongeveer 5 minuten kunt u de ontvanger weer aansluiten en de smartcard insteken.

 

Hierna kunt u de kanalenlijst via het menu van uw ontvanger opnieuw installeren en vervolgens via onze activatielijn 035 6477477 of via www.canaldigitaal.nl/activatie een activatie aanvragen. Na de ontvanger gedurende 60 minuten op SBS6 te laten staan hoort u weer beeld te ontvangen.

 

 

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

 

Zelfs lezen is moeilijk bij CD !!

Philips 55/9036+ OLED - VU+ Solo 4K - Samsung 55 KS 9090 +  XTrend ET7500 alles op Open PLI.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CDS werkt met een geautomatiseerd e-mail systeem. Random halen ze gewoon 1 antwoord uit een database die maar 3 antwoorden bevat. Sterker nog: CDS krijgt die mail niet eens te lezen! Wordt door zo'n callcenter afgehandeld..

 

Let maar eens op:

 

Je krijgt nooit een vraaggerelateerd antwoord. Alleen maar wazige 'antwoorden' als:

 

Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw verzonden e-mail.

 

Uw mening en die van andere abonnees is erg belangrijk voor ons en stellen ons in staat om ons product en onze service continu te verbeteren.

 

We stellen het dan ook zeer op prijs dat u uw mening aan ons kenbaar hebt gemaakt.

 

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ook terecht op onze website www.canaldigitaal.nl/service

 

En zo heb ik er meer. Maar echt nooit wordt je vraag echt beantwoord

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net mijn dealer aan de telefoon gehad en die heeft dit met een medewerker van CD besproken. Het zou zo zijn dat wanneer er een belangrijke wedstrijd op sport1.2 wordt uitgezonden dit voorrang krijgt ten opzichte van eredevisie live 2. cry

Vraag direct wat leeft er meer Golf of Voetbal..... sick

Daarop heeft hij geantwoord dat hij klanten in zijn winkel krijgt die met hun ontvanger binnen staan die zeggen dat de ontvanger defect is omdat eredivisie live niet werkt. crazy

Medewerker was het eens met de stelling dat eredivisie live 2 en sport 1.2 op apparte kanalen gelijktijdig moeten kunnen uitzenden. wink

 

Nu heb ik een e-mail adres gekregen maar ik weet niet of ik dat hier mag publiceren....het is voor dealers.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hugogertie
Heb net mijn dealer aan de telefoon gehad en die heeft dit met een medewerker van CD besproken. Het zou zo zijn dat wanneer er een belangrijke wedstrijd op sport1.2 wordt uitgezonden dit voorrang krijgt ten opzichte van eredevisie live 2. cry
Vraag direct wat leeft er meer Golf of Voetbal..... sick
Daarop heeft hij geantwoord dat hij klanten in zijn winkel krijgt die met hun ontvanger binnen staan die zeggen dat de ontvanger defect is omdat eredivisie live niet werkt. crazy
Medewerker was het eens met de stelling dat eredivisie live 2 en sport 1.2 op apparte kanalen gelijktijdig moeten kunnen uitzenden. wink

Nu heb ik een e-mail adres gekregen maar ik weet niet of ik dat hier mag publiceren....het is voor dealers.


Ha, ha, ha, ha!!! Ik ben zo afgestompt op die club dat ik hierom alleen nog maar kan lachen!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat weet ik ook wel maar het is toch idioot dat medewerkers van CD zomaar een verhaal ophangen.

Die gozer waar de dealer mee gesproken heeft was ook meteen plat gel.lt ! Waarom krijgen ererdivisie live 2 abbonees dan golf op het scherm en gaan sport1 abbonees op zwart....... mad

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het voorbeeld illustreert het typische gedrag van een monopolist. Feitelijk hebben ze inderdaad een monopolie als het gaat om satelliet maar niet als het gaat om digitale TV.

 

Het probleem van het niet schakelen van ECV2 gaat zich vanzelf oplossen als ze de laatste abonnees hebben verjaagd naar de andere platforms. Ik was al vrij snel weg toen ik in de gaten kreeg dat mijn cluppie steeds op ECV3 werd uitgezonden.

 

Nadat de laatste is weggejaagd kunnen ze weer een mooi persbericht opmaken met als titel: "wij krijgen nooit klachten over het schakelen"!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas is het hier niet mogelijk om naar IP TV over te stappen anders was dit al lang hier omgezet. Kabel is hier van Ziggo en daar is het net zo'n bende als bij CD. Digitenne is leuk voor een tv tot 82 cm maar niet groter en zeker geen sportwedstrijden. Dus blijft er voor ons maar 1 ding over het beste uit 2 kwaden en dan de schakelfouten maar op de koop moeten nemen en klagen daar waar nodig is heb tenslotte nu dat mooie e-mail adres.

 

 

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zondag j.l. Canal Digitaal gemaild over het niet uitzenden van voetbal op Eredivisie Live2.

Vandaag kreeg ik het volgende antwoord:

"Onze excuses voor het ongemak, middels een technische fout heeft dit weekend Sport1.2 uitgezonden. Wij gaan ervan uit dat dit probleem zich in de nabije toekomst niet meer voordoet. "

 

Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI

Mini USB DVB-T Stick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Het voorbeeld illustreert het typische gedrag van een monopolist.

Spelen we weer Monopoly... en dat terwijl UPC/Ziggo en Digitenne nog altijd meespelen met het spel en IPTV ook beginnen is en de Glasvezel ook mee begint te doen...

Echt hoor, CDS heeft geen Monopoly...
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...