Ga naar inhoud


Eredivisie Live 2


Annema

Aanbevolen berichten

Aangezien er nog heel wat mensen geen IP TV kunnen krijgen en er in die gebieden meestal maar 2 aanbieders over blijven nu (KPN en CD) voorheen alleen maar CD zijn die mensen afhankelijk van CD dus op de sat voor de nederlandse zenders een monopolist voor die mensen.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

Het voorbeeld illustreert het typische gedrag van een monopolist.

Spelen we weer Monopoly... en dat terwijl UPC/Ziggo en Digitenne nog altijd meespelen met het spel en IPTV ook beginnen is en de Glasvezel ook mee begint te doen...

Echt hoor, CDS heeft geen Monopoly...


Goed lezen is ook een kunst Littlesat! Ik schreef niet dat CDS een monopolist is maar dat ze het gedrag van een monopolist vertonen. Ook schreef ik dat ze feitelijk wél een monopolist zijn want de enige aanbieder via sat, net zoals KPN dat is met DVB-t.

Maar voor alle partijen geldt dat de uitwisselbaarheid van de platforms toeneemt en er steeds meer gebruikers meerdere platforms heeft. Dus als het gaat om DVB is er geen sprake van een monopolie.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet alleen wat CD flikt....De Banken...Belastingdienst...Gemeente.....Energiebedrijven....

Allemaal stuk voor stuk instanties waar als het goed gaat je geen problemen ondervind maar Ohhh weeeeeee als het mis gaat....zie dan je gelijk maar eens te halen.... eek

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met het verschil dat je met CDS over kunt stappen naar de kabel, digitenne, iptv of de glasdraad. Je ook van bank kunt verwisselen en Energiebedrijf. Maar voor de Gemeente en de Belastingdienst zou je al moeten verhuizen naar een andere gemeente of buitenland.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Je bedoelt om die boot te schakelen en dan weer terug naar Nederland 1 HD voor het voetbal??


Snap niet dat ze bij CD zo moeilijk doen.
Als ze nu gewoon gebruik maakt van hun fantastische MHW EPG dan gaat dat overschakelen toch netjes optijd?
Gewoon even de HD programma's inprogrammeren en klaar is Klara.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Haha, gezien het ontbreken van reacties tot nu toe geloof ik niet dat iemand de humor in je bericht gezien heeft.


Goed dat je ons een beetje scherp houd op het board Johan.Ik had er nl ook overheen gelezen.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...